günün Ardından.

Selam  nasılsınız?  Bizde durumlar fena değil.
Havalar azcık serinledi ya bende bir bayram havası sormayın.  Sıcagı da severim ama deniz kenarındaysam severim. Istanbul'da pek çekilmiyor sıcak hava.

Bizim kız bugün uykucu çıktı.  Sabah geç uyandı,  akşam da 9,30 gibi yattı.  Gün bize kaldı tabi. Ama evin hanımı oturabildi mi; hayır :)
Yazın devamlı yaptığım soğuk ayran  çorbam var onu yaptım, mutfak topla derken oturuna da netten bişeyler baktım,  e şimdide blog yazıyorum sonrasında da kitap okuyacağım.
Nette bolcana tarifi  var çorbanın ama bizim ki bayağı basit.  Varsa buğday yoksa pilavlık bulguru naneli kaynayan suda haşlayın.  Ayrı bir yerde sarı sarımsaklı ayran yapın. Haşladığınız su soğuduğunda ayranı tencereye dökün, ertesi gün için afiyet olsun,

Kitap okuyacaktım ama Öteki Gündem programı başlamış, konu da güzel onu izleyeceğim.

Ben kaçtım,  iyi geceler, keyifli haftasonunuz olsun.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi