Biten Kitaplar....




Ne güzel kar yağdı değil mi? Bir tek doğa temiz zaten. Biz insanlar onuda kirletiyoruz ama neyse....

Kar dolayısı ile biz evdeydik o hafta. Camdan izledik harika doğa olayını. Babası kızıma kar getirdi biraz mıncıkladı Umay sonra atmaya başladı. Tabi ilk dokunduğunda biraz şaşırdı.





Camdan yakaladığım kar manzaralarıda fotoğrafta. :)


Tabi havalar biraz güzelleşince hop bizde kendimizi dışarı attık. Özlemişim vallahi Kadıköy'ü, sokaklarını, kalabalığını. Temiz hava almak hepimize iyi geldi.
Hazır evdeyken 3 kitap bitirdim kız uyurken.Özellikle Nevzat Tarhan'ın "Sen Ben Ve Çocuklarımız" kitabı kısa öz anlatım dili ile harikaydı. Anne baba olarak çocuklara doğru yaptığımızı sandığımız bazı yanlışlardan bahsetmiş. Çocukların bakış açısı ile anne babaların farklılıklarından bahsetmiş. Ve en önemlisi bize çocuklarımız emanet ve bunu vurgulamış.
Bir diğer kitapta; "Siyah/Talha Bora Öge" yazarı bu kitabı ile tanıdım, anladığım diğer kitapları da bu tarz da yani biraz ruha hitap eden, olaylara daha manevi, dini bakan bir yazar. Bir solukta okudum, bazı cümleler vardı ki vurgun gibiydi. Anlatım dilini sevdim. İki kişi arasında ki diyaloglar şeklinde anlatmış yazar. Ve uzun uzun değil de kısa ve öz tutmuş cümlelerini. Ve bu kitabı okurken aklıma ilk gelen kişi olan Canan'a hediye edicem. Kendisi ile İnstagram sayesinde tanıştık. Henüz  yüzyüze tanışmadık ama bir gün oda olur dimi Canan? :)




Günlerimiz kahve içmeden geçirmiyoruz dimi kahve severlerrrr :))))

Böyle işteeeee blogcanlar....

İyi haftalar hepinize.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi