Günlük...

İki günlüğüne  Ağva kaçamağı yaptık ailecek.  Şansımıza hava da güzeldi.  Kısa da olsa evden ayrılmak,  yollara  düşmek keyifli.  Özellikle denizi ve dalga sesini ne kadar özlemişim onu anladım Ağva'da. ☺
Yalnız kaldığımız gece Şansımıza bir gök gürültüsü, şimşek ve yağmur  vardı ki anlatamam. 
Mayıs ayı yoğun başladı bizi  için.  Yarın arkadaşımın kızının 1 yaş d.gününe gidicem, önümüzdeki hafta da var programlar  derken zamanı deviriyoruz işte.
Bizim kız bu aralar dışarıda pek bi koşturmaca peşinde. Yürüdüğünden beri hiç arabasında oturmak istemiyor, devamlı koşturuyor tabi  bizde peşinde.  Artık beyimle aynı anda yemek yiyemiyoruz dışarıda.  Önce birimiz yiyor diğerimiz Umayı'ın peşinde, sonra yer değiştiriyoruz.  Bir tek evde  rahatız o konuda. 
Sanırım biraz daha böyle gider bu durum. 
Aaa unutmadan 1Mayıs İşçi Bayramımız kutlu olsun bloggerlar.
Kadının kocası kek sevmeye görsün. Yoldan geldik hemen kek attım fırına, söylemesi ayıptır lezzetli olur yaptığım kekler.
Kendime hediye kitap almayı seviyorum.  Bu hafta da İş Bankası Yayınlarından çıkan Sait Faik Abasıyanık kitabı aldım. Bi mutlu oldum anlatamam....
Böyle işte Blog.  Hepinize keyifli, sohbetli haftasonu dilerim. 

Yorumlar

  1. Ne güzel olmuş. Küçük kaçamaklar her zaman iyidir :)
    Kek de şahane görünüyor bu arada, ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Özlem'cim. Evet y kısa ama öyle rahatlatıcı oluyor ki bu ufak kaçamaklar. :))
      Öperim çok iyi haftalar, iyi geceler canım.

      Sil
  2. Asıl şimdi başlıyor bizim dertler :) Arabada durmak istemiyorlar yürürken de sürekli milletin dibine gidip bakıyor bizimki o da hoş olmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet Nesrin'cim, bana diyorlardı da pek ihtimal vermiyordum nedense. Sanki neyee güveniyorsam :)
      Artık hep arabadan inip koşturma peşinde. Gel diyorum yok kime diyorum sanki.
      Acaba ne zaman durulacaklar merak ediyorum....?

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi