İstanbul Gezisi ve Salı pazarı Turu...

Geçtiğimiz hafta arkadaşlar aradı ve hadi gelin Eminönü'ne geçelim dedi. Bende neredeyse 1 yıldır geçmemiştim... Aslında bir ara tam gezi palnı yapıyordum ki kendime Taksim'de ki patlama olunca herşeyi ertelemiştim.. Ki hala bazı yerlere gitmek tedirgin ediyor beni.... Çocuk olduktan sonra bu tedirginlik daha fazlalaştı... 

Neyse velhasıl biz geçtik karşıya... Öncelik elbette olmazsa olmazımız Mısır Çarşısından geçmek oldu... Tabi alışkın olmadığımız bir görüntü vardı; poliler vardı her yerde ve arama yapıyorlardı... Elbet güvenliğimiz için ama tedirgin olmadan edemiyoruz...

Ordanda Tahtakale Cad.sinden yukarı neredeyse bütün takıcıları geze geze hatta bir sürü takılar alarak yukarı ŞarkHan'a çıktık.
Bilmeyenleriniz varsa muhakkak uğrayın bu hana. Aslında bundan 4-5 sene evvel daha güzeldi içi ama şimdide de görülmeye değer. Daha çok uzak doğu eşyaları ve kıyafetleri var...Birçok şeyi toptan yada tek tek alabiliyorsunuz ve fiyat olarak da çok uygun.
Efenim şapka da pek renkli pek güzeldi ama anca poz verecek kadar taktım... :))
 Eve dönüş yolunda yokuşun orda ki otoparktan harika bir İstanbul manzarası mevcuttu...
Boşuna İstanbul adına şiirler, romanlar, hikayeler yazılmıyor... Özellikle metropol bir şehir olması bir harika... Cami de var, kilise de... hanlar da var apartman daireleri de....

Bu hafta da bir Tarihi Salı Pazarı yapalım dedik beyimle...
Sever misiniz bilmem ama? Çok severim pazarı gezmeyi..
Aradığım bir çok şeyi bulduğumda hele daha bir keyifli oluyor pazar...
Şimdi sıra da cumartesi günleri Pendik'te kurulan pazar var, neredeyse 10 yıldır gitmiyorum... bi gideyim göz atayım dimi ama .... özlemişlerdir beni... :)))

Dün acı bir olay yaşandı Fransa'da.... Terör artık tüm Dünya'nın sorunu ama ülkeler kendi başlarına gelmeden anlamıyorlar sanırım... Oysa ki Dünya'da barış için elele vermek gerek... ayırım yapmadan, beslemeden bu olayları.........
Acı düşen evlereRabbim sabır versin....

Hayırlı Cumalar... keyifli haftasonunuz olsun efenim.









Yorumlar

  1. Eminönü, Mısır çarşısı.... Ne güzel gezmişsiniz İstanbul'un dokusu oralarda hala taze.... Özellikle Türkiye'ye geldiğim Zaman'lar annemin orda perşembe pazarı olur cocukları anneye bırakır iyi bir oazar gezerim. Pazarlar candır ya Türkiye ;) Allah tüm insanlara sağduyu ve vicdan versin, acı düşen yerlerdekilere de sabır versin. İstanbul, Irak, Bangladeş, Medine ve şimdi Paris..... Savaş, çatışma, iş savaş ya da zulüm olan coğrafyalar ise ayrı sıkıntı.... Dünya ne hale geliyor.... Allah sonumuzu hayretsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn Bize Her Yer Okul...
      Dünya'yı gitgide kötüleştiriyoruz ve çocuklarımızın yarınlarından çalışıyoruz.... :(((
      İstanbul'u ve sokaklarını bende çok severim.
      Her gezdiğimde özellikle tarhi mirası fazla olan sokaklar da; acaba burdan kimler geçmiştir yada neler yaşanmıştır diy düşünmeden edemem..
      Sevgiler.

      Sil
  2. merhaba ne güzel hareketli ve güzel bir blog :) bloğunuzu takibe aldım bana da bekliyorum,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ümran, teşekkür ederim. :)
      Uğradım bile size.
      Sevgiler, iyi haftalar.

      Sil
  3. Merhaba blogunuzu takipe aldım.Bu arada yazınızı da çok beğendim.İyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil
  4. fotolar manyak :D :D yakışır gez gez ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Sinem'cim, fırsat buldukça gezmek iyidir ;)
      Sevgiler. :)

      Sil
  5. Sinerjisi güzel bir blog..
    fotoğraflarda o enerjiyi hissetmemek mümkün değil..
    İyi gezmeler dilerim.. :)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :)
      Sevgiler ve hoşgeldiniz bloğuma.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi