Hastane Günlüğü 2

Bizde haberler biraz iyi. Annem devamlı uyudu geçen hafta, doktorlar normal dese de biz hep yüreğimiz ağzımızda dolaştık....
Doktoru boş bir anında yakaladığımda sordum, normal midir bu kadar uyku. O da bana dedi ki, beyin ameliyatını diğer ameliyatlar gibi düşünmeyin... uzun bir süreç sizi bekliyor. Zordur bu tür ameliyatlar.....
Tabi dr böyle güzel güzel anlatıyor belki günde kaç kişiye aynı şeyleri ve daha fazlasını anlatıyordur..,Gelde hasta yakını olarak bize anlat.... Doktorun ağzından çıkacak bir tek laf bir kelime bile o kadar önemli ki...,
Annem henüz sağlıklı bir şekilde yürüyemiyor, devamlı uyku halinde ve yemeğini de zor yiyor... Ama  annem azimlidir, hatta uyandığında kendi de diyor, ben neleri atlattım bunu mu atlatamayacağım, bunu da yenicem...,
bazen de yoruldum gülşah diyor, hakkınızı helal edin.... tabi o öyle diyince bende de ipler kopuyor, gözlerim doluyor...
Anlayacağınız zor duygular, her ne kadar güçlü olmaya çalışsam da arada akıyor yaşlar gözlerimden...
En büyük inancım annemin dirayetli olması, bizim ona inanmamız ve abla olmam, anne olmam beni biraz daha güçlü olmaya itiyor......
İlk zamanlar ağladığımda Umay, ağlama anne deyip oda başlıyordu ağlamaya... Sonra dedim ki kendime Gülşah kendine gel annen hayatta henüz hiç bir şey bitmedi....,
İşte o zaman dedim ki Gülşah sen aynı zamanda bir annesin sorumlulukların var çocuğuna karşı....
O yüzden hayat ne sunarsa elimden geldiğince göğüs gereceğim......
Bilmiyorum belki de o kadar güçlü de olamam... ama oda dert değil insanım ve duygularımı yaşamam gerek diye kendime telkinler veriyorum yoksa ayakta duramami yıkılırım....,,

Bugün eşim yanında annemin, video çekip yollamış, oturuyor ve yemeğini kendi yiyor demek ki annem de ki gayret işe yarıyor. Burdan daha güzel haberler vericem size inanıyorum...,,

Allah yar ve yardımcımız olsun.....

Not. Bu mübarek Muharrem Ayında tuttuğunuz oruçları ve pişirdiğiniz aşureleri Allah kabul etsin.....


Yorumlar

  1. Allah yar ve yardımcınız olsun, bir an önce durumu daha iyi olur İnşallah.
    Çok büyük geçmiş olsun, iyi haberlerinizi bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim.
      İnşallah yazacağım, iyi akşamlar Gazeteci N.G.

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda şifa bulur anneniz.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun, benzer süreçleri ben de yaşadım, inanın herşey zamanla daha iyiye gidiyor, ilk günler, haftalar uyku hali veya tam tersi uyuyamama, baş ağrıları, algılama sorunları, hareketle ilgili problemler vs olabiliyor ama zamanla düzeliyor, herhangi başka bir organ gibi düşünmemek lazım, beyin ameliyatından sonra iyileşme süreci daha uzun oluyor ve bence zor olan kısım, dışarıdan herşey normalmiş gibi dururken aslında öyle olmaması ve hastanın da hasta yakınının da yeni bir normale alışmaya çalışması. Yine de zamanla alışıyor ve şükrediyor insan, çok çok geçmiş olsun tekrar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın. Çok teşekkür ederim. Size de geçmiş olsun.
      Ne güzel özetlemişsin sevgili Fatma, o kadar zormuş ki bu süreç... Biz şimdi 2.ameliyatı bekliyoruz. İnşallah buda sorunsuz geçer ve annem kendi hayatını sürdürebilecek kadar ayağa kalkar....
      Sevgiler selamlar...

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun Gülşah'cım. Allah annene acil şifalar versin. Bilirim çok zordur bu süreci yaşamak. Benim babam da iki yıl önce beyin ameliyatı oldu. Hep yüreğim ağzımda dolaştım. Çok şükür Allah'a babam şifa buldu. İnanıyorum senin annen de ayağa kalkacak, güzel günleriniz olacak.
    Öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nurten Abla. Bende inanıyorum ki bizde sizler gibi bu süreci atlatıcaz. O kadar zormuş ki yüreğimiz ağzımızda dolaşmak...
      Bende öpüyorum sizi...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi