Biraz Günlük Biraz Biten Kitaplar....

Yavaş yavaş normallesmeye başladık. Hala kapalı yerlerde tedirginligim devam ediyor. Eğer bir şey alacaksam hemen hedef odaklı gidip alıp,  çıkıyorum.....
Sanıyorum artık normalimiz bu.....
Yakın arkadaşlarımızla ufak ufak evde veya açık alanda, mesafemizi koruyarak buluşmaya başladık bir iki kez... Ama devamlı elimizi dezenfekte ettiğimizi fark etmek... İronik....
Zati iki laftan biri "aman sağlık olsunda, yine görüşürüz".... Dilimize plesenk oldu artık.......

Sıcaklar bastırdı,  birde günlük işler,  haller derken zor kitap okuyorum...birde üstüne gece erken uykum geliyor...bir dönem sabaha karşı yatan Gülo gitti,  erken yatan Gülo geldi. 😁




Okuduğum kitaplara gelirsek de....
Aslında" Dublinliler" kitabını 2018 yılında alıp okuyamayip, yarım bıraktığım bir kitap idi. Lakin James Joyce ile ilgili kitaplar okuyunca, hakkını vererek okumak farz oldu. :)
Öykülerden oluşan bir kitap. Ama sanki roman öykü gibi....
Yine yer yer sıkıldım. Tabi öykü severler sevecektir bence. 
Ammaaaa kullandığı terimler, cumleler ve bakış açısı ile Joyce beyni müthişmiş.... Verdiği örnekler bence o döneme göre cesurca... 
Özellikle anladığım kadarı ile duygular ve davranışlar çok önemli Joyce için.... Birde sürgün olduğu Dublin......
Bu kitap sonrası birde tek şiir kitabı olan "Oda Müziği" kitabını okudum. Şiirleri hem lirik hem düz yazı şeklinde. Sanki masal ya da destan anlatıyor...


Bir diğer kitabım okuma grubumuz ile okuduğumuz "Katalin Sokağı".....
Naptın be abla diyesim geliyor yazarın kitaplarını okuyunca, o kadar iyiler ki....herkes okusun istiyorum.... Bazı kitapların uzu  cümlelere ihtiyacı yoktur. Bu yazarın kitapları da öyle. Okumadığım tek bir kitabı kaldı....
Katalin Sokağında yaşananlara şahit oluyoruz.... Acıya,  birliğe,  yıkıma ve tekrar hayatta kalma mücadelesine... Bu arada unutulması diye devam.ettirilen geleneklere... Aşka...daha ne diyeyim alın okuyun.....

Yine uyku bastırdı... Yatayım ben...sabaha yolcuyuz Fethiye'ye.....

İyi geceler 😊


Yorumlar

  1. şu katalin yazarı ben de merak ediyore kipatlarını :) ee joyce bu ağır abi :) iyi yolculuklaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol Deep... Katalin Sokağı ve diğer kitapları gözüm kapalı tavsiye ederim.
      Sagol Deep iyi geceler. 💋

      Sil
  2. iyi yolculuklar canımcım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canimmmmmmmmmmmmmmmmmmmm 💋😘😘😘😘😘😘

      Sil
  3. Joyce için size katılıyorum. Ozellikle bende "Ulyess" için çekiniyordum. Bu kitaplar ön hazırlık olarak oldu.. Ve diğer yazarı Kesinlikle tavsiye ederim.
    İyi geceler.

    YanıtlaSil
  4. Keyifle takip ediyorum Fethiye günlerini canikom.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🤗😍 bide biz bulusabilsekkkkkk, ne güzel olacak şekerim.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi