Dürüst Yalancı Tove Jansson

 





Aslinda Sevgili Tove Jansson cocuk kitaplari yazarı imis.

Biraz nete bakinca çok da güzelmiş kitapları.

"Tove Marika Jansson Fin romancı, ressam, bant-karikatür yazarı, desinatör. Moomin kitaplarının yazarlığını yapmıştır" diyor Vikipedi'de.

Moomin Cocuk kitaplari bayağı meshur. 

#durustyalanci kitabına gelince...... 

O kadar güzeldi ki..hiç  bitsin istemedim.... Bazı kitapların büyüsü başkadır , işte bu kitap da öyle...

📌 İki kadın, ikisi de yalnız .... biri maddi olarak iyi durumda diger kardesi ile gecincek kadar kazancla yasiyor....

ve çıkar iliskisi ile kurulan iki düzen..  

Bazen kendimize bile itiraf etmek istemedigimiz yalanlar...beyaz yalan diye süs ledigimiz....


📌 Sonrası insan ruhunun belirsizlikleri, tutarsızlıkları...

daha da ne diyeyimmmm okuyun mutlaka okuyun....! Siren Yayinlari yine yanıltmadı ve nefis bir kitabı bizle buluşturdu. 

Biz Aylam'la okuduk, sonrası heyecanla da konuşmak istedim/k. 🙈 

Alıntılarım;

📌"Bayan Aemelin, insanların birbirleri için ne yaptıkları bir şey ifade etmiyor,  asıl önemli olan şey amaçları,  nereye varmak istedikleri, ne istedikleri."


🎈🎈🎈🎈 birde cevirmene tesekkurler 🙏🏻🌼


Yorumlar

  1. Yazarı hiç duymamışım ama kuzey yazarları favorim zaten, konu da güzel gözüküyor not aldım. Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de Kuzeyli yazarlar yanıltmıyor pek Gül Hn. Sizin de seveceğinizi düşünüyorum.
      🌸

      Sil
  2. Sen bu kitabı çok sevdin, okumak şart oldu 😉

    YanıtlaSil
  3. Yazarı ve kitabı duymadım. Kitabın ismi çok hoş. İlgi çekici. Oku beni diye çağırıyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konusunda çok iyiydi Şule, imkanın olursa oku derim 🙈

      Sil
  4. ilk kez karşılaştığım bir kitap merak ettim :)

    YanıtlaSil
  5. ooo hemen ekliyorum listeme Gülşah'cım çok teşekkür ederim paylaşımına, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende teşekkür ederim Eren'cim 🙏🏻🌸
      Kitabı gözüm kapalı tavsiye edebilirim 🙈
      Selamlar, sevgiler

      Sil
  6. hımms kuzeyli o zaman okunur tenk yuuuu :)

    YanıtlaSil
  7. Ya ben böyle kitap bloglarını pek seviyorum :))
    (son yazıma bakınız:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, bende seviyorum kitap paylaşım yazılarını. :))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi