Güne dair....

 Geldik son haftaya.... Bu sene sıkıcı, üzücü ama aynı zamanda da dolu dolu bitiyor. Okulların tam zamanlı açılması Umay kız ve çocuklara o kadar iyi geldi ki.... Evet hastalık bitmedi, hep bi tedirginlik var lakin ruh sağlıkları için çok iyi oldu.

Masa tenisini haftada üç günden beş güne çıkarttılar, hatta ilerleyen zamanlar da altı, yedi bile olabilir dedi hocası.... 😬

Umay Kızın yorumu ; anne çalışan kadınlar gibiyim. Altı gün yoğun bir pazar kalıyor bana... Diye 🙈 🤣 

Bu senenin söyle bir analizini yapinca çok da iç açıcı değildi kendi adıma. Resmen bu pandemi içimi sömürdü diyebilirim. İşin garibi o en yoğun dönemler de moralim ve umudum çok yükseklerde idi. Ama son bir kaç aydır bakıyorum, o dönemin acısı şimdilerde çıkıyor.... Artık bir çok şeye bakış açım değişti, yorumlarım, duygularım çok yoğun. Hemen her şeye göz yaşım doluyor.... Neyse fazla uzatıp yeni yıla bir kaç gün kala olumsuz yazıp, konuşmayayım dimi...... 

Sınıftan arkadaşlarla geçen akşam yeni yıl yemeği yedik. 6 kişi idik. Anladım ki çekirdek Bi grup okusuyir ve sonrası hep onlar bir araya geliyor. ( tecrübeli okul anneleri beni anlayacaktır)

Bunun dışında hayatımda her şey aynı.... Hem iyi bisey hem de kötü bence....

Hadi birazda okuduğum kitaplardan bahsedeyim. Öncesi ise yeni yıl hepimize, dünyaya barış, ekonomik kalkınma, umut getirsin. Bide sevdiklerimizle dağa uzun zamanlar geçirelim :)) amin 🙏🏻


Hepsini çok büyük keyif ile okudum. Tabi bir kaçının hikayesi acıklı idi lakin anlatım dili muhteşemdi.


Yorumlar

  1. zamane çocukları sıkılmaya fırsat bile bulamıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyleler Sevgili Mehtap Hn. :)
      İyi seneler dilerim. Selamlar sevgiler 🌸

      Sil
  2. Eh, korkutmak için değil ama bu daha iyi günleriniz. :)) 12.sınıf ve üniversite başvuruları derken evdeki gergin havayı tahmin bile edemezsin. Allah bu günlerimizi aratmasın ama sahiden korkunç bir 2 yıl geçirdik. Sana ve ailene huzurlu, mutlu, neşeli bir yeni yıl dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😬 Büyük çocuğu olan bir çok arkadaşım da senin gibi diyor Ozlem'cim 🙈 zaten şimdi böyleyse o yıllarda ki stresimi zi düşünemiyorum bile.... ;)
      Sağol canım. Size de gezmeli, okumalı, keyifli seneler. 😘

      Sil
  3. İyi yıllar, umarım iyi bir yıl geçiririz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, size de iyi seneler. Ve umarım....

      Sil
  4. Güzel bir yıl olsun. Sağlık, huzur, neşeli günler getirsin.

    YanıtlaSil
  5. Tavan Arasındaki Buda'ya bir beğeni de benden. En sevdiğim Uzak Doğu edebiyatı eseridir.

    Valla bu aralar psikolojik olarak ben de iyi değilim. Sanki kimse iyi değil. Çevremdeki herkes ya psikolojik olarak yıpranmış ya da fiziksel hastalıklarla uğraşıyor. İşin kötüsü bu bir süre daha devam edecek gibi. Sanki her an birilerinden kötü haber alacakmışım gibi hissediyorum.

    Hani demişsin ya yoğun olduğum zamanlarda iyiydim, rahatlayınca kendimi kötü hissetmeye başladım. Aynısı bir arkadaşın başına geldi. Onun başka sorunları da vardı, psikoloğa başladı. Neden kötü olayları yaşayınca böyle olmadım, her şey yoluna girince kendimi kötü hissettim demiş. O da yoğun zamanlarda kendini dinleme fırsatın olmaz, koşturmaca içinde yuvarlanır gidersin, ne zaman ki rahatlığa kavuşursun düşünmeye ve hissetmeye başlarsın demiş. Pandeminin en yoğun günleri geçti, acısı şimdi çıkıyor gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ne kadar doğru canım. O dönem yoğunluktan ve ayakta dik durmaya çalışmaktan fark etmedim sanırım. Ama nasıl ki az da olsa bu sene normale döndük, ben de dışa vurumlar başladı.....
      Öperim çok iyi geceler.

      Sil
  6. Nice post thank you Danielle

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi