Kelimeler Ve Renkler İskender Pala Sergisi

 Dün otururken " hadi kaldır totonu ve o sergiye git" dedim... Aslında hem gitmek istiyordum hem de evde kalıp kitap okumak.... Bir kaç gün hiç çıkmadan evde oturabilirim, o potansiyele sahip biriyim 😬🙈

Hep duyuyordum "Nev Mekan Sahil" in çok güzel bir cafe olduğunu. Sergide bu mekanın alt katında idi.  "Kelimeler ve Renkler" İskender Pala'nın 13 eserinden esinlenerek yapılan resimlerin sergisi idi.... Öğlen bir güzel hazırlanıp Üsküdar'a gittim. Önce sergiyi gezdim, sonrada cafe kısmında bı çay içtim. Çok kalabalıktı cafe kısmı. Hatta yer olmadigi için bekleyenlerin isimleri alınıp, sırayla boşalan masalara çağrıldık...

Oradan çıkıp biraz sokaklarında dolaştım.... Hatta fotoğraf çekmek yerine aklıma ve içime kazidim detayları.... 

Açıkçası sergi çok ama çok hoşuma gitti. Ne kadar güzel bir sanat...bir yazar için ise olağanüstü... Kaleminden dökülen satırların resimelere yansıması.... Kitaplarını severek okuyorum yazarın. Anlatım dilini ve bakış açısını seviyorum, bizden hikâyeler anlatmasını daha çok seviyorum 🙏🏻☺️

Sergide Pala'nın 13 romanını temsil eden eserlerden "Babilde Ölüm İstanbul'da Aşk"ı Murat Kurt, "Katre-i Matem"i Ceyda Hüseyinoğlu, "Şah ve Sultan"ı Ataman Oğuz, "Od"u Hürrem Özerden, "Efsane"yi Mustafa Sönmez, "Mihmandar"ı Gültekin Serbest, "Karun ve Anarşist"i Handan Korkmaz, "Abum Rabum"u Erhan Hökelek, "İtiraf"ı Erol Kılıç, "Akşam Yıldızı"nı Figan Batı, "Kervan"ı Evren Gül, "A-71"i Müfit İşler ve "Surname"yi Talip Keser resmetti. ( Bu bilgiler netten alınmıştır)

Not: Sergi 02/01/2023 tarihine kadar açık ve ücretsizdir.

Çektiğim fotoğrafları da paylaşmak isterim sizinle.💫














Yorumlar

  1. BİR YAZAR İÇİN NE BÜYÜK GURUR.

    YanıtlaSil
  2. Bu ara benim de gitmek istediğim bir sergi var. Hava hep yağışlı ounca erteleyip duruyorum. Evde kalmak daha iyi geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle havalarda evet ev daha cazip geliyor :))
      Düzeldiginde ertelemeyin ama ;)

      Sil
  3. İlginç! Blogunuzu takipe aldım hocam Sizde beni alırsanız sevinirim Blog adresim https://bilgidayı.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler 🙏🏻 uğrayacağım bloğunuza.

      Sil
  4. pala ilgimi çekmese de sergi ilgimi çeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir, özellikle resimler bir harikaydı, eğer yakınsn bı bak derim Deep ;)

      Sil
  5. bu spam lar arasındaaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir fikir. İskender Pala'nın elimde okunmamış birkaç kitabı var. Yeni yılda onları okusam mı :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severim İskender Pala. Veeee oku derim 🙈

      Sil
  7. ben ise 1 hafta hiç çıkmadan yaşayabiliirm. Sergiye gitmeniz çok iyi olmuuş bazen bazı ufak değişiklikler iyi geliyor insana her zaman kitp okunuur :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben deeeeeee :)) evde olmayı, kahve kitap ve müzik üçlüsü ile takılabilirim :)

      Sil
  8. Ne güzel bir sergi olmuş ☺️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi