Hergün / Terzeia Mora

Kitap bitti, aslında fazla uzun sürdü bitirmem; çünkü bol bol film seyrettik eşimle, nerdeyse günde 2 tane film izledik. Keyifliydi ama... :) 
Kitaptan beklediğimi alamadım; çünkü arka kapak yazısına göre almıştım kitabı. Yazarın daha önce hiç bir kitabını okumamıştım. Kelime oyunları iyiydi... çeviri biraz hatalıydı; özellikle bazı kelimelerde...
Konu olarak; 10 dil bilen bir Abel Nemal'in kendini ifade edebilme becerisi eksiktir. özellikle bir çok duygudan yoksun olan kahramanı yazar ilginç betimlemelerle anlatmış, aktarmış....  Kahramanımız bir boşluktadır ve karşısına çıkanlarla iletişim kuramamakta, hiç bir şey hissedememektedir...
Okunabilir bir kitap, özellikle de betimlemeler ve labirent gibi kitapları sevenler için harika. :)

Yorumlar

  1. iyiki almamısım o zaman. çeviri hatalı olunca gıcık oluyorum.

    YanıtlaSil
  2. bu havada en guzel sey kitap okumak ve film izlemek :=)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Limon Ağacı kitabını berbat çevirisi yüzünden hiç okuyamamıştım bu sebepten!!! Bende mimin var Gülşah'ım bu arada ;) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle kışın en güzeli film seyretmek, mısır patlatmak ve kitappp okumaaakkk :)))
    @Maya'cım bakıyorum hemen. :)) İLk defa mimlendim ve heyecanlandım. :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder