Fareler Ve İnsanlar / Of Mice And Man

Sabah 06:30 da kalkınca ne çok şey sığıyor güne. Değil mi? :)))

Bende uzun zamandır aklımda olan filmi izleyeyim dedim. Fareler Ve İnsanlar kitabını okumu hatta yazarın hemen hemen tüm kitaplarını okumuştum; lise bitiminden sonra. Filmini izlemek de ayrı bir güzeldi. Sağolsun eşimde film arşivi sağlam. Bir ara da NotreDame tiyatro çekimini izleyeceğim. Sırada bekleyen filmler var. :)))

Steınbeck tüm kitapları aslında toplumsal davranışlar, ayrımlar ve kişi psikolojisi üzerine. O yüzden de filmlerini izlemek de bir o kadar dokunaklı....
Bazı filmleri izlemekte geç kaldığımdan bu filmde geç izlediklerimden.....


Yorumlar

  1. 6,30 geç bence: )
    Ben 5 de kalkarım ama yetişmez hiçbirşey: (

    hiç Steınbeck kitabı okumadım ama bekleyenler arasında, zaman yeterse okuyacagım: )

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bayağı bir erkencisin. :))
      Okumalısın, olayları anlatış biçimi çok iyi yazarın. :)
      Sevgiler.

      Sil
  2. Pek çok kitabını okuduğum ve çok sevdiğim bir yazar. Fareler ve İnsanlar'ın hem kitabından, hemde filminden çok etkilenmiştim Gülşah. Bu eski çevrim filmi, birde John Malkovich oynadığı bir çevrimi varki, harikadır.

    Baya bir erken kalkmışsın gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde sevdiğim bir yazar. Evet ya bizde ki epey bir eski çekimdi. :)
      Bu aralar havalardan sanırım uyuyamıyorum. :)

      Sil
  3. Kitap okunmayı bekliyor. Filmini de izlemeliyim , iyi ki varsın Gülşah ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir kitaptı Goncam. Filmi daha bir dokunaklıydı. :(
      İyi ki sende varsın ve tanımışım seni. :)

      Sil
  4. kitabı çok güzel de sabah o saatte mi izledin yani.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma deeptone, izledim valla... :) İçim pek açılmadı ama sonrası kendime geldim.

      Sil

Yorum Gönder