9.6.12

Şark Dişçisi Oyununundan kareler ve yeni kitaplar....

Benim ikinci kez eşimin birinci kez izleyişi şark Dişçisi oyunu. Yalnız nasıl muhteşem bir müzikal oyundur. Renkli, komik ama düşündürücü harika bir oyundu. Açık hava Sahnesinde izlemek de ayrı bir keyifti. Kimler yoktu ki; hemen hemen tiyatrocuların çoğu ordaydı. Oyun öncesi tiyatroların özelleştirilmesi ile ilgili demeç verildi, imza toplantı....
Oyun öncesi erken geçelim dedik karşıya. Beşiktaş'ta meşhur bir dönerci var; adı Karadenizli. Bende eşim sayesinde öğrendim meğersem kime desem biliyordu. :)) Tabi biz gittiğimizde kalmamıştı başka sefere artık. Beşiktaş'a gidince Kabalcı Kitapevine uğramadan olmaz. Kendi yaınları %50 indirimdeydi, 2 kitap aldım, Alkım Kitapevinde de indirim vardı 2 kitap da ordan, hoppp okuma listesi uzadı. :)))))))  Bol fotoğraf çektik, birkaçını sizinle de paylaşmak istiyorum.
yeni alınan kitaplarımmmmmmmm :)

bunu da okuyorum...


















Keyifli haftasonu...

10 yorum:

  1. ne güzel çok sevindim senin adına :)

    YanıtlaSil
  2. Bende bu oyunu seyrettim çok güzel gerçekten.Arkadaşlarımız gitti biz gidemediğimize üzüldük açıkhavada.Güle güle okuyun kitaplarınızı

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Derya. :)
    Haklısın çok güzel bir oyundu.
    İyi geceler.

    YanıtlaSil
  4. blogumda farkındalıkla ilgili yazılarım var zaten.
    gelirim yine.
    görüşürüüz.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogumda farkındalıkla ilgili yazılarım var zaten." bu cümleyi neye istinaden yazdın anlayamadım :(
      Beklerim her zaman, görüşürüz. :)

      Sil
  5. Bu tarz hiç oyun izlemedim daha:)İzlemek isterim tabiki.Yeni kitaplarını da güle güle oku.Bol paylaşımlar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Kitap Cumhuriyetim. :)
      Mutlaka izlemelisin keyifli oluyor bu tarz oyunlar. :)
      İyi pazarlar.

      Sil
  6. Bende izlemedim Gülşah :(

    Senin adına sevindim, yağmurda yağmadı :) fotoğraflardan ne kadar güzel geçtiği belli oluyor zaten. Ayrıca keyifli okumalar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seneye oynarsa mutlaka izlemelisin Aslı. HArika bir oyun... Keza İstanbul Efendisi oyunu da öyle.
      Evet çook keyifli geçti günümüz teşekkürler. :)

      Sil