Veee oyun başlasın. :)))


Akşamları bu kitaba devam. :))) 3.kitaba geldim. Kaldı 2 kitap. Yalnız gittikçe enteresanlaşıyor kitap, özellikle soruları, olaylara bakış açısı. Fazla detaylandırmayayım, kitap bitiminde anlatırım. :)
Bu arada ekim ayında tiyatro perdelerini açıyor hemde bu sene yeni oyunlar da var. Çok seviyorum tiyatroyu.
İstanbul'da olan bloggerlarla tiyatro günü düzenleyelim ne dersiniz?

Çocuk bakımı iyi gidiyor, zahmetsiz çocuk bunlar. :)) Ve çook tatlılar.
Haydin bana müsade, daha ütü var sonrası kitap okuyacağım. Yanında filtre kahvem. Olmazsa olmazlarımdan...
İyi akşamlar.


Yorumlar

  1. Öylesine geziyordum blogları. Bir blogda sana rastlayıp tıkladım. Başladım sayfalar arasında gezinmeye.Yarım saat oldu mu? Olmuştur herhalde. Ne güzel konular, ne hoş kitap özetleri. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, sefa getirdiniz Gülsüm Hn. :)
      Ve teşekkürler blog yorumunuz için.
      İyi geceler.
      Sevgiler.

      Sil
  2. heeyyy, ben de otostopçunun 3.kitabındayım!
    uzun zamandır okuyamıyorum ama devam etmeye çalışıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Vayy süpermiş, o zaman kitap bitiminde bol bol yazışırız OnTheRoad. :)))
    Bende aralar veriyorum zaman zaman. Kitap ansiklopedi gibi olunca bir tek evde okuyabiliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Bir oyun seç birlikte izleyelim Gülşah... Kadıköy Haldun Taner iyidir mesela... Hangi oyunlar var bu sene bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene de güzel oyunlar var Lale Abla. Seve seve seçerim haberleşiriz, uygun bir zamanda gideriz. :)

      Sil
  5. şöyle bir tiyatro arkadaşı bulamadım ben de kendime :(
    keşke aynı şehirlerde olsaydık :)
    bu kitabı da merak ettirdin bana :)))
    keyifli okumalar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel bu tarafa sende. :)))))) Keşke Gonca'cım, bo bol tiyatro, sineme ve kahve keyfi yapardık. :))
      Kitap bana göre çok iyi ama alırsan tek tek kitap halinde al. Böylece dışarda da okuma şansın olur.

      Sil
  6. Gülşah keşke yanında olabilseydim, seninle tiyatroya gitmeyi ne çok isterdim bir bilsen, öyle özledimki yıllar oldu gitmeyeli, eğer olurda toplanırsanız çokda güzel olur, benim yerimede izle ve anlat olurmu..
    sevgilerimle, öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke Gülçin'cim keşke. Seninle ortak yönlerimiz fazlaca diye düşünüyorum, hayata ve yaşadıkarımıza dair.
      Bende öpüyorum seni :)

      Sil

Yorum Gönder