25.12.12

Salı Sallanır 2 :)



Pazar günü Thyke toplantımız vardı. Bu ayki kitabımız "Surlu Şehrin Rüyası", iyi bir kitap olduğuna karar verdik okuyanlar olarak. Kitap Alkım'da 3 TL satılıyor kaçırmayın derim. Aslında bir dönem kitabı da diyebiliriz. Bize benzer bir çok gelenekleri oldğunu düşündük okurken.... Alma imkanınız olursa alın, okuyun derim. :)
Dün tam teşekküllü, dip köşe temizlik yaptım. Bu hafta rahat ederim :)))) Yemeklerimi de genelde akşamdan pişiririm. Dinlenmiş yemek yemek çok lezzetli geliyor bana. Öyle illaki günlük yemek olması lazım diyenlerden değilim. :)))) Bu yazıyı yazmadan önce pırasayı koydum ateşe...Yarın ev de film keyfi yapıcaz.... Bu arada dün ne zamandır izlemek istediğim "Limon Ağacı" filmine denk geldim Sinefest kanalında. Politik bir filmdi ama iyi bir filmdi bence....
Eşim pazar günü istediğim kitapları alarak bir nevi süpriz yaptı. İmza:Kızın kitabı tanıtımı çok yapıldı biliyorsunuz ama şöhretli kiap olmasından çok gelirinin gideceği yerden ve takip ettiğim bloglardan yazı olduğu için bu kitabı aldım. Kaleminize sağlık. :)
Diğer kitabımda "Mino'nun Siyah Gülü / Hüsnü Arkan" kitap dönem kitabı ve yazarı da Ezgi'nin Günlüğü grubunun yazarı. Bu kitap hakkında hep olumlu eleştiriler okumuş ve almak istemiştim. Bugüneymiş. Bu basımda içinde bir de cd var. Yeni basımlar da yokmuş sanırım. 
İzmir Büyücüleri




Bu da son okuduğum kitap.Kitabı yarım bıraktım. Yarım bıraktığım 3. kitap bu kitap oldu. Ki hiç sevmem yarım bırakmayı kitapları. Edebi ese değil, tarihi roman desek değil, otobiyografi desek o da değil. O kadar çok karakter var ki.... ve sıkıcı bir anlatım tarzı. Başlangıç çok iyiydi hatta ortalara kadar iyi gidiyordu kitap, nasıl ki geçmiş anlatılmaya başlandı..... vasat bir kitap bana göre tabi.... bu sebeple bıraktım. Yeni kitabıma başlayacağım...

Yazımı yazdım, biraz bloglar arası gezeceğim sonra da kitabımı okuyayım. Herkese iyi akşamlar.


15 yorum:

  1. Limon Ağacının kitabını okudum.Baştan sarmadı beni,inat ettim okuyacağım diye sonra hoşuma gitti.İyi yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabını merak edenlerdendim bende.. Ama filmi de güzeldi. Filmi izleidm ya kitabını okumam diye düşünüyorum.
      Size de şimdiden iyi yıllar.

      Sil
  2. Pırasa pişirene kadar herşey güzeldi :) kitaplar hoşuna gitmediyse yarım bırakmak güzeldir. zamanı gelmemiş henüz demek. Benimde öyle kitaplarım var. kötü birşey değil , merak etme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben geçtiğimiz seneye kadar inatla okurdum Zeynep ama zaman kaybı olduğunu fark edince bıraktım.
      İyi akşamlar canım. :)

      Sil
  3. Şu Alkım'a bir türlü gidemedim yahu :(
    Keyifli okumalar tatlım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun bir zamanda git canım. :)) indirimli kitaplardan güzel şeyler çıkıyor.
      Sağol canım sana da keyifli akşamlar.

      Sil
  4. Limon Ağacını okumuş ama filmi görmemiştim, teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi başarılıydı tavsiye ederim kitap eylemcisi. :)

      Sil
  5. İnsanın evi temiz ve yemeğide varsa, kendisine ayıracak çok zamanı kalıyoru Gülşah :)
    Alkım'a bir gitsem iyi olucak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Aslı ve nedense ev işi hiç bitmiyor. Boğaz derdi o da ayrı :)))

      Sil
  6. Oh, ev temiz, yemek hazır gerisi keyif lsun:))
    Yeni kitaplar, filmler, harikasın arkadaşım, mutlu zamanlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canııımmmm, birlikte de keyiflerimiz olsun.

      Sil
  7. Lİmon ağacı da zor bir kitaptı Gülşah ama sevdim ben ;) İzmir Büyücülerini çok severek okumuştum diye hatırlıyorum , her kitabın da bir zamanının olduğu gerçeği de var :)
    bu arada 2013 ün ilk tebrik kartı (ki belki de tek ) senden geldi bugün çok mutlu oldum bloğumda paylaşacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım, her kitap her zaman okunmuyor.
      Tebrik kartının eline ulaşmasına çoook sevindim canım. :)
      İyi akşamlar.

      Sil
  8. İzmir Büyücüleri yorumunu okuyunca tüh dedim yahu. Çünkü zaten hep olumsuz yorum alıyorum onun hakkında :/
    merak ediyordum ama, değmeyecek sanırım.

    YanıtlaSil