Yeni Yıla Hazırlıklar başladı.... :))




Koca bir yılı geride bırakmaya az kaldı. Oldum olası hep heyecanlandırır, umutlandırır beni yeni bir yıl.
Geçen senemiz hastanelerde, tedavilerle geçti. Çok şükür artık annemin sağlığı iyi ama yorucu bir yıldı. İnşallah bu sene ki zorluklarıda geri bırakıcaz ve yeni bir yıla başlangıç yapıcaz.
Daha erken değil mi bu yazı için ama ne yapayım ben başladım bile hazırlıklara... yeni kararlar alıcam, diyete başlıycam angry bu sene ertelediklerimi yapıcam... listeler yapıcam..... bunları yazmak bile motive ediyor beni....
Ufak ama gönülden hediyeler alıcaz, paketleyip, herkeze çektirecez, kime ne gelirse wink
Ağacımızı hazırladım, süslemelere saha var. Kapıya süsümüzü de taktım. Artık tek şey zamanın 31 Aralık'a gelmesi...devil
Sizde var mı hazırlıklar?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi

Selam :)