Günlük, Sergi Gezisi

 Selam... yeni yazıları okuyup da blog yazmak çok iyi hissettiriyor...🪷

Yine yoğun bir Eylül ayını geride bırakıp, birazda hüzünlü bir Ekim ayına giriş yaptık. Bu hafta sonu Sakarya'da Minikler ve Takım maçları vardı. Kulüp olarak oradaydık. Takım olarak bizim kızlar 2. oldu. 👏🏻👏🏻👏🏻

Ferdi maçta da altı maçı alarak Umay kız sıralamada 13.oldu( 100 kız arasında) bizim için iyi bir maç oldu. Adım adım basamakları çıkıyorlar minikler...

Tabi valiz hazırla, valiz boşalt, çamaşır yıka, ütüle derken... hop gece erkenden uyumuşum. Sabah beş gibi uyandım lakin hava serin olunca yataktan çıkasım gelmedi... oysa ki erken kalkmayı ne kadar özlemiştim 🙈 olcak olcak kalkıcam erkenden😁

Blog yazımı yazarken haberleri dinliyordum. Artık bir çok şeyin lüks olduğundan bahsediyor... öyle gerçektende... bir anda arttı her şey ve ne olacak böyle bilemiyorum....

Bir offf çekerek devam edeyim.....

(Bu aralar canım sıkkın, bazı şeyler yaşanıyor ve saygı duymaktan öte bir şey gelmez elimden diyerek.... içime dönüyorum...🥺 hayat böyle diyorum, her şey bizim için.... yaşıyoruz ve öğreniyoruz....)

Kulüp'ün 2. Sezonu gelmiş onu izliyoruz. Sevdik bu diziyi... bir de Tabii sitesinde "Rumi" dizisi vardı onu izleyip bitirdim. Mevlana Hz. Anlatıyor...çok beğenerek izledim. Özellikle müzikleri ve oyunculari çok beğendim.

Geçen hafta arkadaşım ile "İstanbul Resim Ve Heykel Müzesi"ni gezdik.  Tabi öncesi simit çay ikilisi ile güne başladık.

Çok çok beğendik. Kronolojik olarak duzenlenmis ve her odada ki yerleşimler, sergiler harikaydi. İmkânınız olursa mutlaka ziyaret ediniz derim. Müzekart geçmiyor bilginize.

Çok fazla kare var lakin hepsini ekleyemem tabi buraya. Özellikle Osman Hamdi odasında ki resimler muhteşemdi... o dönemin sanata olan bakışı ve yaptıkları çok iyiydi ... ne zaman kaynettik sanatı bı düşündük gezerken....

Bir de +700 bölümü vardı. Bir sanat sever koleksiyonunu bağışlamış müzeye...













Yorumlar

  1. Hayat böyle durumları yok mu, beni de bu aralar fazlasıyla geriyor. Ne diyelim? Sağlık olsun Gülşahcım.
    İRHM'nin yeni binasına gitmedim hâlâ. Bizim okula bağlı olduğu için öğrenciyken çok giderdim. Ne iyi yapmışsınız.
    Güzel bir hafta, güzel bir ekim ayı dilerim Gülşahcım. Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  2. Günaydın 🪷 Bu aralar beni de çok sınıyor Sezer...... bazen içime dönüyorum bazen de dışarı atıyorum kendimi. En zoruda böyle durumlarda anlatamamam......ama dedgin gibi sonrası hep " sağlık yerinde olsun" gerisi bir sekilde yolunu bulur diyorum... sergi binası çok güzeldi. Tek sıkıntı Galataport'un içinden geçmekti bence.... ben de çok öperizm seniii 🪷🫂

    YanıtlaSil
  3. Geçenlerde gitmiştik ama çok büyüktü hakkını vererek gezecek zaman olmadı o gün, yine gideceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok büyük ve çok da resim var. Bizde sabah açılır açılmaz girdik içeri öyle gezdik🙈

      Sil
  4. Yazı güzel, görseller de enfes, teşekkürler arkadaşım.)

    YanıtlaSil
  5. Kulüp ikinci sezonu ben de izledim gerçekten güzel hazırlanmış bir dizi. Netflix sayesinde Türk film ve dizileri izleyebiliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu platformlar iyi oldu Derya. En azından istediğim zaman izleyebiliriyoruz. Bir de üstüne guzelmdizi ve filmler de oluyor.
      Selamlar 🪷

      Sil
  6. gideyim yine, en sevdiğim şey resim galerileri :) istanbul modern en birincim tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim Deep. Sergi, tiyatro, ruhuma iyi gelen şeyler.🪷

      Sil
  7. Eskiden çok giderdim resim sergilerine. Epeydir gitmedim. Gitmeli aslında. Bakarken özlediğimi farkettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda gidersiniz umarım. İyi geliyor ruhumuza. Ben de çok severim. Pandemiden sonra biraz ara vermiştim ama gidince nasıl özlemişim anlatamam...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?