Günlük....

Yaklaşık bir  saat önce haberlerde dinledim.
Korena virüsü sebebi ile İtalya mart sonuna kadar okulları tatil etmiş.
Aslında bende düşünmüyor değilim,  kızı bir süre okula göndermesem mi? Malum.....

Tabi sonra "nereye kadar?" diyorum?!
Bir sürü fısıltı haberleri dönüyor ortalıkta.....
Birine inanmasam diğeri mantıklı geliyor... Hani bir laf var ya....; iki ucu boklu değnek. ....

Kafa mı dağıtmak istiyorum hepimiz gibi.... 2020 resmen kötü başladı kötü gidiyor... Müstahak mı? Dünyayı, kendinin sanan , sadece insana ait olduğunu düşünen, öyle davranan biz insanlara Müstahak....

Hele o göçmenlerin, ülkeden Avrupa'ya geçmeye çalışan insanların en çok da çocukların halini görmek...... Bazen şöyle derken buluyorum kendimi...?
Hem başka ülkedesin, hem ülkende savaş hem de pıt pıt çocuk doğuruyorlar.... Hayır nerelerine güveniyorlar....?
Biz ikinci çocuk yapmaya korkuyoruz... Onlar..... Pes diyorum...
Sonra böyle hüküm verdiğim,  eleştirdiğim için kendime kızıyorum.....

İşte böyle....

Yorumlar

  1. Aynı şeyleri ben de düşünüyorum . Bencillik. .. yazık olan minicik yavrulara oluyor malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın. Kesinlikle, hem de büyük bencillik... Ve çocuklar ah çocuklar...

      Sil
  2. insanoğluna her şey müstehak. gezegeni yaşanmaz hale getirdik ama işte kurunun yanında yaş da yanıyor. keşke evrenin ayıklayıcı bi özelliği olsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde nasıl müstahak Burcu. Veee aslında ne güzel demişsin. Keşke ayıklıyıcı bir özellik olsa

      Sil
  3. italyada sinemalar da kapandııı :)

    YanıtlaSil
  4. Allah sonumuzu hayır etsin..

    YanıtlaSil
  5. Zor günler geçiriyoruz ama geçecek diyorum hep içimden....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, eğer umut olmazsa yaşam çekilmez olur.🍀

      Sil
  6. Milano'da marketler falan yağmalanmış, arkadaşım yüksek lisans yapıyor anlatmıştı :(( Bu yıl distopya gibi gerçekten :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O distopya kitaplar boşuna yazılmadı diyorum bazen Kağıt Salıncak....

      Sil
  7. hayat b.ktan yeterince 2020 de yardım etmiyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi

Selam :)