Sabun kullanmayı seviyorummmm... :)))

Sabun kullanmayı seviyorummmm... :)))

Sabun kullanmayı seviyorummmm... :))) - 1 Uzun zamandır evlerde artık sabun kullanılmamakta... Buna bizim evde dahildi. Fakat marketlerde her gördüğümde sabunlara özlemle baktığımı fark ettim.
fark edince de hemen sabun tedarik ettim. Meğersem sabunları helede renk renk ve kokulu sabunları ne severmişim ben... :))
Fax alırdık biz hep..... Tamam sıvı sabun daha hijyenik ama dışarda yada misafirliğe gittiğimizde... evde kimlerin o sabunu kullandığını bildiğimden severek, keyifle kullanıyorum sabunumuzu...
Siz de sever misiniz bilmem?
Haklı olarak bir çok evde kullanılmıyor tamam bende gerekçelere katılıyorum...Ama ne bileyim geçen gün aldığım renkli sabunlar mutlu etti beni...( aslında beni en ufak herşey mutlu eder, bir kelebek görsem yada yerde kenarda fark ettiğim ufak bir taş bile mutlu eder gülümsetir. Herhalde pozitif yaşamı benimsemdendir diye düşünüyorum)
Şimdi banyomda makinenin üstünde kullanılmayı bekliyorlar. Hemen bitsin kullandığım sabun ve bende yenisini açayımmm. :))))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi