Hatıra Defteri ve Anılar...




Kutuda kalan kitaplarım/ız vardı ve kitaplık alınca düzenlemeye başladık.
Arada elediğim kitaplar da oldu.

Sonra hatıra defterim çıktı hatta eşiminde hatıra defteri çıktı. :)
Şöyle bir karıştırdım içini; aman Allah'ım taaa o günlere gittim.
Öğretmenlerimin yazdıkları, arkadaşlarımın yazdıkları, maniler...

Aranızda günlüğü olmayan çok azdır diye düşünüyorum; ortaokul ve lise de çok önemli idi günlük ve hatıra defteri.
Hele o anketler ve sorular.
Bide kimseye göstermeden cevaplardık. 😊
En klasik soru; "bir adaya düşseydin yanına alacağın üç şey?"
" Sevdiğin kişinin adı" vb..... 😬
Arkadaşlarımız zaten yazardı hatıra defterine ama en önemlisi öğretmenlerimize yazdırmaktı.
Hatırlıyorum da aman Allah'ım daha "öğretmenim hatıra defterime yazar mısınız?" diye eden heyecan basardı.
Söyledikmi de" acaba ne yazıcak, ne zaman geri verecek" telaşı düşerdi aklımıza, içimize. Güzel günlerdi be. 😊

İşte böyle nerden nerelere gittim...

Sonra bide evlilik 💒 öncesi ajandamı buldum.
Onuda şöyle bir karıştırdım... Gelinlik prova tarihi ve saati, damatlık alımı, davetliler, listeler vb... Detaylar ve hatırlatmalar var içinde.
Şimdi hâlâ revaçta mı bilmiyorum ama o dönem bayağı bşr site vardı ; evlilik öncesi hazırlıklar için. Bu ajandayı da o sitelerden biri yollamıştı.
Güzel anılar bunlar...

Yorumlar

  1. Allahım o anket defterleri :))) Bana üç sevdiğini söyle :)) En sevdiğin yemek ahahahaa :)) Ne güzel günlerdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya ne güzel günlerdi gerçektende... bide nasıl heyecanla bekler okurduk cevapları :)))
      öpüyorum çok.

      Sil
  2. Ben de arada bakmayı seviyorum defterlerime. Ben evlenirken evlilik öncesi ajandası diye bir şey yoktu ama minik bir not defterim var, onu da saklıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecekte bakmak, hatırlamak için iyi oluyor bu defterler.
      Bide çocuklarımıza bırakmak için.
      Ben öok isterdim annemin anılarını okumak.. o yüzden kızıma yazıyorum.
      Umarım okur oda.
      Şİmdiden iyi bayramlar.

      Sil
  3. Ben de hatıra defterimi hala saklıyorum Gülşah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel Gmze'cim... arada bakmak ve hatırlamak çok güzel oluyor dimi? :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi