E-Kitap, Kobo Hakkında...

D&R'da önceler E-Kitap aldığınızda ve programı indirdiğinizde akıllı telefonlardan okuyabiliyordunuz.

Daha sonra Kobo tableti satmaya başladılar ve e-kitap satışlarında da farklılıklar oldu.


Bilinler bilir başlarda çok cazip gelmiyordu e-kitap bana.
Hatta ben mecbur kalmadıkça kitaplarımı netten bile almıyordum. Çünkü alırken incelemek, dokunmak ve o kitap poşetini taşımak beni çok mutlu ediyor.
Fakat gitgide internetten satış ile kitapçıda ki fiyat arasında ciddi rakamsal farklılıklar oluyor. O yüzden indirim zamanlarını ve nette ki fiyatlara göre alıyorum artık kitaplarımı. Hatta çoğunluk netten alıyorum.

Sonra bu ayın başında D&R'ın kampanya mailini gördüm. Kobo'yu da hem akıllı telefonuma, hem tabletime hem Pc'ye yükledim. Şifrem ile hangi bilgisayardan giriş yaparsam yapayım hesabıma ulaşabildiğimi gördüm.
 
Eşimde bende araştırdığımızda Kobo E-Kitap okuyucusu pek önerilmiyor. 
Zaten baktığınızda  e-okuyucular ciddi pahalı.
Hem böyle indirme programı da olunca almaya gerek de görmüyorum açıkcası.
En azından kızla dışarı çıktığımızda çoğu zaman sırt çantasına kıyafetlerinin içine atıyorum cüzdanımı, telefonumu. Öyle zamanlar da e-okuyucu benim için çok ideal oldu. 📖😊


Birde bu ay sonuna kadar indirim var. Bir çok hem klasik hem güncel kitaplar 7,90 TL'ye düşmüş.
Bir kaç almak istediğim kitap vardı aldım, yükledim. 
Çok da ön yargılı bakmamak gerekiyormuş, anladım.
Başlarda  "yok bana göre değil, ben okuyamam" derken şimdi e-kitap okuyorum aralarda.
Elbet dokunup aldığım kitaplardan ASLA vazgeçmem, o duygunun bana yaşattığı keyfi ıskalamak istemem.

Sizinle de paylaşmak istedim bu indirimi ve Kobo olayını.
Kullananız mı var mıdır?
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?


Yorumlar

  1. Bilgilendirici postları çok seviyorum. Çok faydalı bir yazı olmuş teşekkürler. Bende alışkanlıklarıma düşkün bir insanım ama teknolojiye ayak uydurmak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Kadriye Abla.
      Bende düşkünüm alışkanlıklarıma, yalnız bu uygulama çok pratik ve kullanışlı. Tavsiye edebileceğim bir uygulama olduğundan yazmak istedim. Bazen öyle anlar oluyor ki yanımda kitap olmuyor. Bu açığımı kapattı :)))

      Sil
  2. E-book reader, ama özellikl e-ink teknolojisi, benim gibi gözü hassas olanlar için bulunmaz bir nimet! Elektronik cihaza değil, direkt kitaba bakar gibi okuyorsunuz.
    Ama dediğiniz gibi yanımızda taşımak ve sürekli arşivini güncel tutmak -anne olduktan sonra- oldukça zor.
    Bu Kobo dediğiniz program değil mi? D&R'daki e-book'ları okumak için? Öyleyse ben de indirebilirim. Yanımda kitap taşıyamadığım için en azından vakit buldukça telefondan devam edebilirim. Teşekkürler yayın için ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba rica ederim. :)
      Biz annler için özellikle ideal bir program Dağınık Anne. Evet D&R'ın uygulaması ama sanıyorum ki başka sitelerden de indirip okuyabiliyorsunuz.
      Sevgiler, iyi geceler.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi