Emaar Akvaryum & Su Altı Hayvanat Bahçesi

Adını çokca duyduğum ama gidip görmeyi pekde merak etmediğim bir yerdi benim için Emaar.
Daha doğrusu AVM sevmeyenlerdenim ben. Çünkü Avm'ye bir giriyorsunuz ve zaman nasıl geçiyor anlamadan akşamı etmiş oluyorsunuz.
Öyle sosyalleşme de olmuyor zaten bu tarz yerlerde.

Genel huy olarak ihtiyacımı alıp çıkmaktan yanayımdır.
Öyle mağaza mağaza gezmeyi pek sevmiyorum. Hatta bazen eşimle çıkınca " gel bakalım şuraya sana göre güzel şeyler olabilir " dediğinde bende cevap aynen şöyledir;
---amann şimdi ihtiyacım yok olduğu zaman bakarız.😬
Oda bana al gardırobunda olsun der ama dinleyen  bir karısı yoktur.😐

Sonrada özel bir gün geldiğinde ben başlarım kıyafet arayışına :)
Çünkü rahatıma ve rahat giyimime düşkünümdür.
Çekerim ayağıma spor ayakkabılarımı yada Convers'lerimi, tayt üstü salaş bir şey al sana kıyafet. :))))
 vs...

Neyse efenim bu Emaar'da Ümraniye tarafında yeni açıldı. Yanılmıyorsam ki yanılıyor da olabilirim... Araplar yaptı deniliyor.
İçine girince anlıyorsunuz. İhtişam ve dizayn güzeldi Allah için.

Ama kendimi resmen oarada turist gibi hissettim. Sanki ben bu memleketten değildim. Gerçekten de gidenleriniz varsa anlar ne demek istediğimi.

Bir kere bir çok mağaza muhafazakarlara ve Arap Turistlere yönelik yapılmış.
 Elbet saygım sonuszdur karşımdakinin giyimine, yaşam biçimine... Çünkü herkes kendi seçtiği yaşamı yaşar ve hesabını Yaradan'a verir. Orası benim haddime düşmez.

Ama ne bileyim çok yabancı geldi bana.

Biz zaten Akvaryum için gitmiştik. Hem Umay mutlu olur hem biz diyerek gittik.

Akvaryum çok büyük değildi ama çocuğunuzla gittiğinde hayranlık uyandıracak güzellikteydi. Bir sürü deniz altı balığı ve okyanus balıkları vardı. Birde Timsah getirmişler iki tane. Aman Allah'ım nasıl ihtişamlı bir hayvandı.
Zaten beni şaşırtan şeylerden biri de denizin altında ve karada yaşayan bir çok hayvan birbirine benziyordu.
 Yarım satte gezilebilecek bir yerdi. Bizim için güzel bir deneyimdi. Şimdi sırada karşıda bulunan büyük akvaryumda. Birde Tuzla tarafında da varmış. Ona da Umay'ı götürmek istiyorum.
 Çektiğim bazı fotoğrafları sizinde paylaşmak istedim.

 















Yorumlar

  1. Yeni açılan AVM lerin hızına yetişemiyoruz.Bu trafikte gitmekte zulüm geliyor zaten onun için AVM lere
    mutlaka çocuklar için cezbedici yerler koyuyorlar. Akvaryumuna girmedim ama Tuzla Viaport da çok güzel gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın, bulunduğumuz yerde o kadar çok Avm var ki... çok erekli mi? bir iki tanesi yeterli ama yetmiyor sanıyorum biz insanlara....
      Tuzla Viaport'u çok duyduk, yakın zamanda gitmeyi düşünüyoruz hem Akvaryum'una hemde lunaparkı güzelmiş.
      İyi geceler.

      Sil
  2. AVM'lerde fiyatlar uçuk olabiliyor. Biz nerede hesaplı alışveriş yaparız oraya gidiyoruz. Çocuklar için de lunaparklarda ve hayvanat bahçelerinde eylenmek daha hoş geliyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız. Avm'ler de bir çok şey gereğinden pahalı olabiliyor özellikle belli başlı Avm'ler de. Ama Anadolu Yakasında iseniz Optimum alışveriş konusunda gayet makul fiyatlara sahip.
      Çocuklara gelirsek kesinlikle sokak olmalı mekanları. Zaten ileri yaşlarında tıkanıp kalacaklar oralara, bari çocukluklarını çocuk gibi yaşsınlar.
      İyi geceler.

      Sil
  3. Benim içinde en geçerli kıyafet tayt. Günlük kullanım içinde özel günler içinde seviyorum. Akvaryum çok güzel görünüyor, en azından kalabalığa karışmaya değer.:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldi vaktiniz olursa ve yakınsanız görün. :)
      Tayt iyi ki var derim hep :)))
      Sevgiler, iyi geceler.

      Sil
  4. Florya'daki akvaryum gerçekten çok büyük.Tavsiye ederim Gülşah.Bu arada Umay maşallah büyümüş ve daha da güzelleşmiş.Allah nazarlardan saklasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymiş canım orası da listemiz de ama ne zaman olur bilemiyorum.
      Sağol Gamze Ablası, büyüdü değişmeye başladı. :)
      Öperiz seni ana kız hemde çokkk kocaman.
      İyi geceler.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi