Veee Umay artık kreşli... :))

Veee bizim evde de okul zamanı için ziller çalmaya başladı.
2017-2018 Eğitim Öğretim yılı başarılı, bilgili olsun.
Tabi yine senenin başında sınavlarla ilgili yapılacak olan değişiklikler eminim bu yolda ilerleyen öğrenci ve velilerin kafasını karıştıracaktır....

Bizim içimiz kıpır kıpır...
Umay kız bu sene kreşe başladı.
Eşimde okuldan ( öğretmendir de kendileri)  izin alıp ilk gününde yanyanaydık kızçemizin...
İLk gün olarak gayet iyiydi Umay. Bakalım sonraki günler nasıl olacak?


Bu yazıyı dün akşam yazmış ama yayınlayamamıştım, Umay akşam üstü uyuyunca ve saat 8 gibi uyanınca gece yattı... Bende de yazıya devam edecek güç kalmamıştı.

Bugün sabah bi " anne ben okula değil parka gitmek istiyorum" durumu yaşadık. Ve yola çıkınca da aynı muhabbet döndü durdu aramızda.
Okulun bahçesinde arkadaşlarını görünce biraz koşturdular sonra yine sınıfa gitmek istemedi ama öğretmen çağırınaca da; anne ben okula gidiyorum büyükleri almıyor deyip girdi sınıfa...

 Uzun bir süre ara ara bu durumu yaşarmışız gibimize geliyor...

Tabi bizde ki heyecanı anlatamam.
Gerçekten de çok farklı bir duyguymuş okula götürmek evladını...onu kreş bile olsa bir sınıfa emanet etmek.Artık bazı şeyleri düzene oturtmamız gerekiyor.

Örneğin; öğlen uykularını yavaş yavaş kaldırmaya çalışıyordum ki okul öncesi hazırlık olsun diye. Birkaç gün uyumasa bile sonraki günler, akşam üzeri 2-3 saat uyuyup uyanıyordu.
Her ne kadar oyalasak da en fazla akşam üstü altıya kadar daynıp yine de yatıyordu.

Dün okuldan gelince de aynısı oldu. Bugün oyaladık epey ve 20:30'da uyudu. Sessizlik nasıl iyi geldi anlatamam. Birde benim anemiden dolayı sanıyorum yine kanım çok düştü... kafamı kaldıramıyorum. Devamlı uyur vaziyetteyim... Bu yazıyı bile parça punçik yazıyorum... Bi yazıyorum bi bırakıyorum, dinlenip tekrar yazıyorum o vaziyetteyim anlayacağınız.
Perşembe günü doktora gidip kan vericem.... Bakalım ne çıkacak sonuçlar. Uzun zamandır bu kadar kötü olmamıştım..


Ne diyordum; kızın uyku düzenini oluşturalım derken, sonra dedik ki "nasıl olsa okul saatini düzene girince kendi zaten o düzene ayak uyduracak. O yüzden bu ara Umay nasıl istiyorsa öyle gidiyor...

Böyle işte daha fazla ya#fffdfacak taakatim kalmadı... Gözlerim neredeyse kapanıyor...
Sonraki yazıda görüşürüz, iyi haftalar blog...





Yorumlar

  1. Haydi bakalım hayırlı olsun :) Bloğu ilk açtığımda Metehan anaokulundan mezun oluyordu Bilgehan üç yaşındaydı. Şimdi liseli oldular. Bir bakmışsın Umay'ın üniversite mezuniyetini yazıyor olacaksın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle diyorlar Handan Abla :)
      Ve inşallah görelim hep birlikte...
      İyi haftalar, sevgiler. :)

      Sil
  2. Ne güzel , hayırlı olsun.Umarım severek gider gelir, güzel arkadaşları güzel öğretmenleri olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim amin.
      İyi haftalar sevgili Mehtap. :)

      Sil
  3. Hayırlı olsun eğitim hayatınız. İlk ayrılış çok heyecanlı değil mi? Acaba, acaba diye deli sorular vardı benim kafamda o yıllarda ama geçti gitti işte. Şimdi o yılları özlüyorum :)
    Güzel anılar biriktirin inşllah ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Şebnem.. Var vallahi "acabalar" kafamda... ama o mutlu olunca hepsi gidiyor.
      İyi haftalar öpüyorum çok. :)

      Sil
  4. Umay için hayırlı olsun Gülşahcım. Geçmiş olsun sana da.Belki mevsimsel de olabilir Gülşah, endişelenme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımmm.
      Benim ki belli Gamze'cim. Anemi'ye bağlı kan düşüklüğü ... Kan verdim bakalım bu sefer hangi ilaçları kullanacağım.
      İyi haftalar sevgiler. :)

      Sil
  5. eğitim hayatınız hayırlı , başarılı ve mutlu olsun . Size de geçmişler olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Eylem.
      Sevgiler, iyi haftalar.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi