Uçurtma Festivali...

Şuan şu yağan yağmuru izlemek, dinlemek vardı sabaha kadar amaaa nerdeeeeeee....
 Güne erken başladığımız için uzun zamandır gece oturmalarım sekteye uğradı. Benim için hem iyi hem kötü...

Cumartesi günü Kadıköy Moda Sahilinde "Uçurtma Fetivali" organizasyonu vardı. Facebook sayfalarından duyuru yapılmıştı. Hava da mis gibiydi.
Sevdoş'a dedim al ge Toprak kuzusunu... Tamam abla dedi, kahvaltıya geldiler, güzel bir aile kahvaltısı oldu.
Sonra aldık çocukları doğru Moda Sahile..... Birde öğrendik ki eefenim organizasyon iptal olmuş, nisan ayına ertelenmiş.. Tabi sayfalarında herhangi bir duyuru yoktu...😕😤

Allah'tan hava güzeldi de çayor çimen, park yayıldık. Bizim gibi ailece gelenler vardı, uçurtma satan bi abi de vardı. Aldık uçurtmalarımızı kendimizce eğlendik. Güzel bir gün oldu çocuklar içinde...

Çok da heveslenmiştik bu güne. Her çocuk gibi Umay'ın da dilinde idi uçurtma uçurmak...
Gerçi Toprak ve Umay'dan çok Sevda ile Merter uçurdu. Keyfine vardık... :)
Uzun zaman olmuştu Moda Sahile inmeyeli. Kapalı zanediyordum. Oysa cıvıl cıvıldı. At yere örtünü otur et muhabbeti.  Özlemişim sahili.
Hayallerim arasında sahile atıp sandalyemi, kahvem kitabım, kulağımda müziğim... oh miss.. tabi şimdilik uzak bana, kızçenin biraz daha büyümesi gerek...





Pazar günü bizim kızda kuru öksürük başlayınca bu hafta okula göndermeme kararı aldım. Tabi evde sıkılınca kızçe bugün "okula gitmek istediğini" söyledi. Zaten daha da iyi. Yarın götürücem artık okula.
Okul dönemi çok iyi oldu kıza. Yaşıtları ile oynamak, etkinlik yapmak iyi geliyor.
29 Ekim'e hazırlanıyor evde Cumhuriyet şarkısı dilimizde...
Çocukların ezberi kuvvetli bi bakıyorum Umay'da söylüyor bizimle..
Garip oldum öğretmeni kıyafet ile ilgili yazı gönderince. Bir andan sonra zaman çok hızlı geçti bizim için. Bu an da o anlardan biri....


Bugün de 3.sezon kitap kulübü toplanmamız başladı. Artık buda diğer yazının konusu olsun.

Bi ses vereyim dedim..





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi