Stranger Things Dizisi...

Stranger Things dizisi 2.sezonunu yayınlasa da , dün akşam 1.sezona başladım ben.

Fantastik ve bilim kurgu filmlerini ve dizilerini çok seviyorum, büyük bir ilgi ile izliyorum. Dün gece iki bölüm izledim. Özellikle çocuk oyunculara bayıldım. O nasıl bir rol yapmadır yahu.
Bakalım ilerleyen bölümler nasıldır?
İzleyeniniz var mıdır bilmiyorum ama izlemiyseniz bir göz atın derim.,

Dizi aynı zamanda 1980'lerin bilim kurgu ve korku klasiklerine yapılan bu nostaljik gönderme, En İyi Drama dahil 18 dalda Emmy adayı olmuş.
 Netflix dizilerinin çok iyi olduğu söyleniyor, bende eşim sayesinde öğreniyorum.
Yazarken düşündüm de "eşim olmasa ne yapacakmışım " hissettim kendimi😕😁😳😬😊 tüm bu emojileri hissederek yazıyorum :)
Şaka bir yana benim gibi bilgisayardan az anlıyorsanız anlayan birinin yanınız da olması iyi oluyor.
 Burdan bir selam çakayım beyime de dimi :)))))

Öyle işte. Bugün babam geldi. Cuma günü annemin 1.yılı ............ 
Sözlerle anlatamayacağım duygular içerisindeyim. Dışım başka içim bambaşka resmen.....


Haydin ben kaçtım...


Yorumlar

  1. Öncelikle anneniz için başınız sağolsun. Stranger things muhteşem bir dizi. Biz de iki gün önce 2. sezonu bitirdik. Çocuklar inanılmaz yetenekli.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun......
      Bizde dün ikinci sezona başladık dizide... Fırsat buldukça bir kaç bölüm izliyoruz.
      Selamlar, iyi pazarlar. :)

      Sil
  2. Zaman çok hızlı geçiyor.. Onların yeri ise hiç dolmuyor, özlemleri artıyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde çok hızlı geçiyor canımcım.....
      Selamlar, iyi pazalar.

      Sil
  3. Canım annen için sözün bittiği yer . Öğrendiğim çok uzulmustum. Meğer biraz sonra da ben annemi kaybedecekmişim . Yerleri dolmuyor nexyazik ki . Mekanı cennet olsun. Diziyi internetten mi izliyorsunuz ben de yabancı dizi izlemek istiyorum biraz . Bizimkilerden hayli bıktım zira .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim sana da sabır versin. Bende senin annenin vefatını duyunca daha bir etkilenmiştim, çok hassas bir dönemdeydim...
      Amin ruhları şad mekanları cennet olsun....
      Neflix dizileri bunkar canım, abone olup izleyebiliyorsun diye biliyorum.
      İyi pazarlar selamlar sevgiler.

      Sil
  4. Allah nur içinde yatırsın anneciğini Gülşahcım.

    YanıtlaSil
  5. blogunuzu yenı kesfettım bende bbeklerım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi