Ev Hali, Uygulamalar ve Aile Arasında Filmi...

Bu sabah hava ne güzel değil mi? Çok severim böyle havaları; puslu,soğuk ve kapalı. Bir yanım depresif benim ondan sanırım.👧
Elbet çalışırken zor bir hava şartları bu havalar. Sabah soğukta sıcacık evden çıkıp işe gitmek. Biliyor musunuz bunu da özledim çok. Çalışmak çok güzel bir şey ve darısı bana diyip günün olumlamasını da yapayım.🙏
 Dün kız babaannesindeydi. Bir tane de sinema biletimiz vardı. Merter'e dedim kalk sinemaya gidelim, Aile Arasında filmi sinemadan kalkmadan izleyelim dedik ve iyi ki de sinema da izlemişiz.( amma çok sinema kelimesi kullanmışım)

 Çok güldük ve keyifle izledik. Bir de gece matinelerini çok seviyorum. İmkan olsa hep gece son matineye gitmek isterdim.
Dün de böyle bitti.
Bu günde yazımı yazdıktan sonra dağ gibi olan ütüyü bitirme zamanı 😳😵
Sonra da vakit oldukça yeni başladığım Güvercin Bekçileri kitabımı okuyacağım. Aslında bu kitaba AbumRabum kitabından sonra başlamam iyi oldu çünkü konular birbirine paralel ve şuan okuduklarım yabancı gelmiyor.




Ne zamandır aklımdaydı aslında size gazete de gördüğüm ve kullanmaya başladığım bir uygulamadan bahsetmek.


Ben şimdilik Müze uygulamasını daha aktif kullandım ve çok da iyiydi. Size en yakın Müze ve Milli Parkları gösteriyor uygulamalar. Ve Türkiye genelinde ki müzeleri ve parkları da bildiriyor.
Akıllı telefonuma indirdim ve ordan bakıyorum....

Eğer gezileri seviyorsanız işinize yarayacak bir program. Google'dan aratmaktansa tek uygulama ile bakmak daha pratik oldu. Hatta yakınımda olan ama bilmediğim yerleri bile gördüm bu site ile.

Bugünde böyle işte, diğer blog yazılarını okudum, yazımı yazdım, müzik olarak da; loreena mckennitt açtım hem kulağıma hem ruhuma hitap ezgiler eşliğinde ütüye kaçar ben. ::))

Selamlar hepinize.

Yorumlar

  1. Aile arası filmini kahkahalar ile izlemiştik, kitabı da merak ettim.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde öyleydik hatta salon da ki çoğu kişi koptu bir çok sahnesinde :))
      Kitap güzel ilerliyor, bitince yorumlayacağım.
      iyi akşamlar.
      Sevgiler,

      Sil
  2. Aile arasında filmi çok keyifliydi. Müze uygulamasını duymamıştım. Güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müze uygulamasına bir göz atın derim, güzel ve faydalı bir program yapmışlar.
      İyi akşamlar.

      Sil
  3. Ben hiç sevmiyorum böyle havaları. Keşke hep bahar olsa :) Aile arasında filmi iyiydi cidden keyifli vakit geçirip kafa dağıtmak için birebir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kimi sevmiyor hatta "içimi daraltıyor" diyen arkadaşlarım da var Naz.
      Kendime sorduğumda "neden seviyorsun?" diye; griye inanmamdan ötürü sanırım.
      İyi akşamlar.

      Sil
  4. Ben hala izlemedim bu filmi ve bu aralar da sinemaya gidecek gibi de değilim sanki.
    Kısmet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur da gidemezsen evde izle Şebo... çok keyif alacaksın inan. :)))
      İyi akşamlar canım.❤

      Sil
  5. Bu kış en sevdiğim açık ara hen de Türk Filmi aile arasında oldu..Kitabı da not alıyorum. ❤❤👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de favorilerime girdi film Türk Filmleri serisinde Özlem'cim.
      Kitaba da bak ama baskısı olmayabilir.
      Öperim çok ❤

      Sil
  6. Müze uygulamasını çok sevdim. İşimize yarayacak bir uygulama. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet çok işe yarıyor Arif Bey.
      Rica ederim, iyi geceler, iyi pazarlar. :)

      Sil
  7. Gülse Birsel'e bayılıyorum. Müthiş bir enerjisi var. Filmden çıkan herkes gülücükler saçıyor. Uygulamalardan haberim yoktu sağ olun paylaşımınız için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.
      Evet ya nasıl bir düşünce şekli varsa, yazdığı oyunlar ve oyuncu seçimi çok kaliteli oluyor.
      İyi haftalar :)

      Sil
  8. Ya ben nedense Gülse Birsel esprilerine gülemiyorum :( Sizin beğenmene sevindim ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur Can'ım kendi oynayıp yaptığı esprileri bende bazen sevmiyorum ama diğer karakterlere yazdığı roller güldürüyor.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi