Günlük/ İki Şehrin Hikayesi

Bu aralar yine daralmış vaziyette dolaşıyorum ortalıkta. Ara da oluyor bana bu haller.....😶
Hem çok şey yapasım var hem de hiçbir şey yapasım yok. Oysa ki kafamda bir sürü düzenlenecek şeylerin listesi dönüp duruyor....
Uzun zamandır o kadar çok şeyi erteliyorum ki; hep bir ara yaparım havasındayım kendimle......Sanıyorum ki daha doğrusu sanmıyorum öyle diye düşünüyorum bu haller, düşünceler de beni daraltıyor.
Bir de özlediğim şeyler var.....
Mesela sabah erkenden kalkmak ve kahve kitap keyfi yapmak, camdan bakmak, havayı koklamak...
"ha deyince hazırlanıp dışarı çıkmak" veya bazı şeyleri düşünmemek vs....

Sonra böyle düşündüğüm için de üzülüyorum, kızıyorum kendime.... havalardan havalardan diyorum kendi kendime.......
Uzun zamandır kendime bakmayı, süslenmeyi bıraktım. Bu tavrıma da kızıyorum....
Falan filan işte.....
Geçecek biliyorum bu haller de.....
🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆






Bu nasıl bir yatıştır yahu 🙀😻😽😸😹😹😹 o boyun hiç mi ağrımaz... :)
Paso uyuyor zaten hayat Bulut'a güzel. :)


Klaisklerden bitirdim bu hafta. Yalnız alamadığım böyle romanları ortaokul öğrencilerine de okutulması.
Sonuçta kitapta, aşk, entrika, savaş, sömürü, devrim ve cinayet var.....
Yazar Moby Dikc'de ayrıntıya önem veriyorsu, bu kitabında da öyle.
Bir çok duygu ve davranışı ayrıntılamayı ve bazen gözden kaçırmamış hissi uyandırıyor.
Filmi de varmış ama izlemedim filmini, artık ne zaman izlerim onu da bilmiyorum.

Bu hafta da böyle bitiyor işte.....

Yorumlar

  1. Ya sen böyle söyleyince aklıma, ortaokuldayken Türkçe hocamızın Suç ve Ceza'yı okuyun mutlaka demesi geldi. Üç ciltti zannedersem. Resmen hayattan küstürmüştü beni. E be kadın insan demez mi, ben kırk yaşında okudum bir edebiyatçı olarak bu çocuklara bunu tavsiye ederken açıklama yapmalıyım...

    Aynı duyguları ben de sık sık hissediyorum yalnız. Artık silkelenip istediklerimizi bir bir hayata geçirelim o zaman. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmadığımı bilmek iyi geldi desem inanır mısın Bitli Turist.
      Bu hallerim Allah'tan çabul geçiyor, bir silkeleniyorum kendime geliyorum.
      Sorma ya bu orta okul ve lise öğretmenlerinin verdiği kitapları daha doğrusu önerdiği kitapları bir türlü anlayamıyorum amlaymayacağım da....
      Sevgiler, selamlar, iyi geceler :)

      Sil
  2. Charles Dickens harika bir yazar gerçekten, bu kitabını okumamıştım, merak ettim, bu arada havalardan herhalde ben de benzer bir ruh halindeyim Gülşah'cım, geçer:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçiyor ama o süreç biraz sıkıcı ve yorucu oluyor......
      Evet Eren'cim kalemi ve hayal dünyası kuvvetli yazarlardan Charles Dickens.
      selamlar, sevgiler. :)

      Sil
  3. hayat işteeee geçiyooooo :) iki şehrin hikayesi, don kişotten sonra dünyada en çok basılan ve okunan ikinci roman yaaa :) yakınlarda okudum ben de güzel tabikideeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçiyor valla.
      Bence çok abartılmış bir roman... Tabi bu benim düşüncem. ;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi