2020'nin ilk yazısı... 😉

İyisiyle kötüsüyle bir yılı daha geride bıraktık....
Son iki senedir ruhen çok yavaşladım ve bir çok şeyi canım yapmak istemiyor.....
Umuyorum bu sene böyle olmam. Belki de bunda gökyüzü burçlarının da etkisi vardır sonuçta enerji meselesi yani..... 😏
Acayip bir isteksizlik var üstümde... Kendime gelmem gerek... Bu yüzden de daha çok iç sesimi dinlemem gerek. Bununla ilgili kararlar aldım. 🤗

Onun dışında iyiydi diyebilirim. Çok şükür 🙏🏻
Aklıma gelmişken size de anlatayım, hem de burada da kalsın 😁
Geçen sabah okula götürüyorum bizim kızı.... Devamlı konuşuyor,  mütemadiyen anlatıyor... Çocuğu olanlar anlar beni....
Sonra durdu dedi ki;
Anne aynı Shrek'teki "eşek" gibiyim dimi...... 😂
Evet dedim ve başladık gülmeye.....çocuklar çok alemler ya.

1000k sitesinde okuduğum kitapların listesini tutuyorum iyi oluyor. Goodreads'da tutuyorum ama orası İngilizce ve bazı şeyleri anlamakta hem zorlanıyor hem de her kitabı bulamıyorum ....






Geçen senenin bilançosu böyle. Elbet sayı önemli değil ama hedef koyarak okumak hoşuma gidiyor. 😁

Yorumlar

  1. Bazen ben de kızınız gibi kendimi Shrek'teki eşeğe benzetiyorum çok anlatınca :D 115 çok iyi bir sayı bence, tebrik ederim. Hedef koyarak okumak benim de hoşuma gidiyor, hem heveslendiriyor hem teşvik ediyor.. daha faydalı benim açımdan yani :) Yeni yılın size ve ailenize güzellikler getirmesini diliyorum, sevgiler :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😁 Hepimiz biraz öyleyiz sanırım. Ki ben yapı itibari ile konuşmayı seven biriyim üstüne 🙈 kız da bana bende eşeğe çekmişim desem yeridir.
      Size de yeni yıl yenilikler, sağlık getirsin Sevgili Gözde 🍀🥂
      Ben çok seviyorum hedefleri hele konu kitaplar olunca.
      Sevgiler benden de.

      Sil
  2. Çok iyi bir sayı kutlarım. Kızınız süper:) çok çabuk geçiyor bu küçüklük halleri tadını çıkarın:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gül Hn. 🍀
      Evet zaman ne çabuk geçiyor anlamıyorum. Hep bir bıdı bıdı durumında yalnız 😁
      Sevgiler, selamlar.

      Sil
  3. Okul yolundaki sohbetleri özlüyorum bazen. Çocuklara şiir okurdum, çiçekleri öğretirdim, sonra onlar hiç susmazlardı :D Şeker kızını kocaman öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum ojul yolunu, tadını çıkartmaya çalışıyoruz anne kız. Devamlı börtü böcek peşindeyiz gidene kadar 😁 bizde seni öperiz kocaman 🤗

      Sil
  4. Yaa ne tatlı :) Çocuklar ile muhabbet en güzeli zaten öyle ilginç şeyler söylüyorlarkii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım 😁😁🙈 bende çocukları izlemeyi çok seviyorum. Saf enerji ve bakış açıları var. Öperiz çok seni 😘

      Sil
  5. 1000 kitap bende kullanıyorum. Güzel bir uygulama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum Beyda. Kütüphane gibi 😊
      Selamlar.

      Sil
  6. Eşşek olayına çok güldüm ahahahaaa :))) Kardeşim beni de fiorinaya benzetir iyi mi :))

    Goodreads te scan özelliğini kullanıyorum o zaman çoğunlukla bulabiliyorum kitpları aklında bulunsun. Keyifli okumaların olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara ara bende hâlâ gülüyorum Şebboyum. En azından kendisi ile dalga geçen bir kızım var 😁 diyorum. Bende kendimi Fiona'ya benzetiyorum her ne kadar eşim Sherek'e benzemese de çok seviyorum Sherek'i 😍😁
      Bak ben onu bilmiyordum. Gördüm Goodreads'da ama anlayamamıştım. Çok sağol canım. 😘😘😘

      Sil
  7. 1000 kitabı duyuyorum hep, merak ettim bakayım ben de. Umay ne tatlı, hem de çok güzel, aynı annesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanımı kolay ve kütüphanen gibi Serpil. Sende gel oraya 🤗
      Sağol canım Allah'tan dışı bana benziyor 😏 yoksa içi aynı babası 😬

      Sil
  8. 1000 Kitap'ı yıllardır ben de severek kullanıyorum ama fotoğraflarda görünen istatistik özelliğinden haberim yoktu. Hemen bulup geçen yılki performansıma bakıyorum :-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi