Bizim Büyük Challengeimiz Hk... #kom2020

Arkadaşım sayesinde haberim olmuştu "bizimbüyükchallengemiz etiketinden. İnstagram'dan her yıl,  o yılın listesini paylaşıyorlar. Bir nevi iyi de oluyor.

Bu sene Sait Faik Abasıyanık teması.... Çıktısını aldım. Sıra kitapları seçmeye geldi. Eğer seviyorsanız böyle etkinlikleri bir bakın derim. Bir de blogger olan Okuyan Muggle sayfasında bir etkinlik okudum.  

Burdan yazıya ulaşabilirsiniz. Bu sene okuduğumuz kadarı elbette, klasiklerden 20 tane okumak. #kom2020 etiketi ile paylaşabilirsiniz. 

Bu sene kendimden umutluyum. Listeme uymayı planlıyorum. Sizinle de paylaşmak istedim bir fikir olur belki size de. 
İyi geceler. 🍀

Yorumlar

  1. Ben de yapacağım Bizim Büyük Challenge'ımızı, galiba hiç Sait Faik okumadım. İyi oluyor, insanı motive ediyor bu şalanjlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya kesinlikle motive ediyor Fermina Daza 🍀
      Geçen sene tüm listeyi tamamlayamamış olsam da hoşuma gidiyor. Liste hazırlamak, kitap düşünmek... Size de kolay gelsin. Birde Sait Faik muhteşemdir. Yorumlarınızı bekliyorum. İyi geceler.

      Sil
  2. Klasik okumalarina ben de katiliyorum bu 2. Senem :) size de iyi okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bu sene biraz ağırlık vericem sanırım toplu okumalara.
      Teşekkürler 🤗 size de iyi okumalar.
      İyi geceler, selamlar.

      Sil
  3. Ben geçen sene katılmıştım ama tamamını bitiremedim, o yüzden bu sene katılmadım 🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun illa hepsini okuyacağız diye düşünmeyin. Olduğu kadar. Hep biz kitap severler ne diyoruz;sayıdan çok okumak önemli.
      İyi geceler, selamlar 🍀

      Sil
  4. İnstada görmüştüm bu meydan okumayı, ilgimi çekmişti ama ciddi düşünmemiştim :D Şimdi canım çekti biraz, bakalım kitaplığımda yeterince uygun kitap varsa belki ben de katılabilirim. Listenizi merakla bekliyorum, meydan okumalar okumayı daha eğlenceli hale getiriyor :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zamaaaaannnn senide bekliyoruz aramıza 🤗 keyifli oluyor. Elimde ki kitaplardan 10 tanesini tamamladım.
      İyi geceler Selamlar 🍀

      Sil
  5. Klasik kitap maratonuna ben de katılacağım ama diğer etkiliğe katılmayacağım. Aslında kategoriler çok güzelmiş ama eskisi gibi okuyamıyorum. Listeyi tamamlayamam. Belki başka seneye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel kalabalığız Şule. Okuyabildiğimiz kadar artık. Bende elimdeki kitaplardan tamamlıyorum listeyi. Yoksa evde bekleyen kitaplar hiç azalmıyor...
      İyi geceler, selamlar 🤗🍀

      Sil
  6. Ben de katıldım bu challenge'a :)

    YanıtlaSil
  7. Klasiklere katilmak isterim bende. Bir liste mi var, yoksa 20 klasik okumak mi amac? Almanya'dan sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.
      Benim anladığım herkes kendi listesini hazırlayıp okuyor. Sadece gözden kaçmasın diye Okuyan Muggle " #kpm2020" kullanmamızı rica ediyor.
      İyi geceler :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi