Tanık \ Pınar Eğilmez



Daha önce "Uçan Tabut" kitabını okumuştum Sevgili Pınar Eğilmez'in. Sonra arkadaşımda bu kitabı görünce bunuda okumak istedim. Sağ olsun her iki kitabını da arkadaşımdan alıp okudum. Böylece elimizdeki kitapları paylaşıp,  listedeki o bitmeyen kitapları alıyoruz 😁

"TANIK" kitabı bir diğerinin devamı. Başlarda sanki aynı kitabı okuyormuş hissi olsada, bu kitap ile anne ve kızların hayatına daha bir değinmiş yazar.
Özellikle annenin o sinir halleri,  değişen depresif durumları... Kızları ve eşi ile olan ilişkilerinin neden öyle olduğu daha bir oturuyor kafanızda. Özellikle hiç bir şeyin tesadüf olmadığına şahit oluyorsunuz.....
Daha uzun anlatmak isterdim ama yazarın kalemi öyle güzel ki...kendiniz alıp okuyun isterim....
Arka kapak yazısı der ki;


Ben TANIK. Olmuş bitmiş her şeyin ve olup olacak her şeyin tanığı. Birlikte çok eğleneceğiz. Gösteri yeni başlıyor.”
 
“Bazen beklenmedik şeyler olur. İyi ya da kötü dediğin. Oysa senaryonun kendisinin hiç umurunda değildir, senin ne beklediğin.”
 
Eskort Rüya Nilay Kosova, müşterilerine “Aşk Simülasyonu” adlı hizmet paketleri sunarken, kendini çözülmemiş bir cinayetin ve annesinin giderken bıraktığı sırların ortasında bulacaktır.  Kayıp bir  kitap ve gizemli bir TANIK; varoluşun anlamı peşinde savrulan Nilay’ı, yaşam tapınağının en alt dehlizlerine indirecektir.
 
Pınar Eğilmez, okurlar tarafından büyük bir ilgiyle karşılanan Uçan Tabut adlı romanının ardından Tanık’ta, bizi soluk soluğa okuyacağımız bir maceraya sürüklüyor.

Yorumlar

  1. Okuma perilerim bir kaç gündür beni terk ettiler. Size de oluyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz mı Tülin Hn. Uzun zamandan sonra elime kitap alabildim.
      Selamlar, sevgiler 🌼

      Sil
  2. bu kitabı okumak istiyordum, devam kitabı olduğunu öğrendiğim iyi oldu

    YanıtlaSil
  3. Bende arkadaşım sayesinde yazarı tanıdım ve çok sevdim.
    Gercektende iyi oluyor arkadaslar ile kitap paylaşımı. Bir keresinde çok merak ettigim bir kitap vardı, arkadastan alıp okumuştum ve sevmemiştim 😬 almadığım iyi oldu dedim.

    YanıtlaSil
  4. ilginç bir kitaba benziyor Gülşah'cım ilkini de merak ettim.. keyifli okumalar, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginç ve güzeldi Eren'cim. Teşekkürler, sanada keyifli okumalar, iyi pazarlar 🌷

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi