Yıl Biterken!

 Yine günnnlerrrrr  geçmiş ve ben yazmamışım. Tabi  bunda biraz İg'in de suçu var.🙈

Kasım ayı biraz hüzünlü geçti... hem annemin vefat ettiği ay olması sebebi hem de ailevi bazı durumlardan dolayı tam bir hüzün ayı oldu.......

Aralık ayınada hızlı bir giriş yaptık. kayınpederim rahatsızdı, doktor kontrolleri sonrası tedavisi önce kemo, sonra ışın ve sonra da ameliyat ile devam edilecek diyerek tedaviye başlanıldı.

Üstünede önce Umay grip oldu, üç gün ateşlendi, sonrası burun tıkanıklığı, öksürük... ve kaçınılmaz son...ben de hasta oldum. 3.günün sonunda sesimde kısıldı.... resmen grip evrim geçirmiş bambaşka bir şey olmuş. agrılarımızı ve tedavi yöntemi olarak parol çok iyi geldi... tabi bizde böyle. Hatta bu hafta sınıfta 14 çocuk aynı şikayetlerden dolayı gelmemiş........öğretmenimizde cuma günü rahatsızlanmış ve son ders çıkmak zorunda kalmış... diyeceğim o fena salgın var....

Bu hastalık sürecinde hızır giibi canım arkadaşım yetişti, tarhana çorbası yapmış. sonraki gün sınıf veli arkadaşım Umay'ın sevdiği kurabiyelerden yapmış, getirdi, cuma günü de yine sevdiğim başka bir arkadaşım hasta çorbası yamış şifa niyetine hemen kapıdan bıraktı..... nasıl dua ettim anlatamam...  hani hep diyoruz ya "Allah iyi insanlarla karşılaştırsın" diye... çok şükür yolum hep iyi arkadaşlıklarla dolu.... o kapının çalması, sizi arayan soranın olması öyle kıymetli ki....🙏

Bir sürü kitap okudum, bazen hiç okuyamadım... derken bu yıl çok az dizi ve film izlemişim... seneye daha çok izlemek istiyorum... daha çok gezmek ve sokaklarda olmak istiyorum..elimde biriken kitapları bitirmek istiyorum o yüzden yeni kitap almıyorum. Kütüphaneye üye oldum, çok okumak istediğim ama bende olmayan bir kitapsa, kitüphaneye bakıyorum. Varsa alıp okuyorum yoksa bekliyorum. 

Bu hafta "Blue Eye Samuraı" yetişkin anime diziyi bitirdim. Ve çok beğendim..... Konusu; Edo dönemi Japonyası'nda dışlanmasına yol açanlardan intikam almaya yeminli genç bir savaşçı kendine kanlı bir yol çizer.


Bu haftayı böyle bitirdim....... 

Bir selam vermek ve özet gibi bir yazı yazmak istedim......

iyi geceler...


Yorumlar

  1. Annaniz için Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Kaynatanıza ve size de şifa diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun, bu sene de grip kimi yakaladıysa yatırdı yine, grip miyiz korona mıyız diye tartışmalara giriştik bir de üstüne, sanki çok fark yaratacakmış gibi.

    Anneniz için Allah rahmet eylesin, tüm önden gidenlere öyle olsun inşallah.

    Kütüphaneler büyük nimet, 2 seneyi aşkın süredir ben de faydalanıyorum.Raflarda gezinirken aklımda olmayan ve dikkatimi çeken çokça kitapla da tanıştım bu vesileyle.

    YanıtlaSil
  3. Evet ya aslında covidin başka bir varyasyonu geçirmiş olabiliriz diye de düşünüp, konuştuk..... Annem için çok teşekkür ederim 🙏🏻
    Yaşasın yeni kitaplar ve kütüphaneler.
    Selâmlar

    YanıtlaSil
  4. Evet ya aslında covidin başka bir varyasyonu geçirmiş olabiliriz diye de düşünüp, konuştuk..... Annem için çok teşekkür ederim 🙏🏻
    Yaşasın yeni kitaplar ve kütüphaneler.
    Selâmlar

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsuun herkese :) animeyi not aldıms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Deep. 🙏🏻🪷 Anime müthişti 🙈

      Sil
  6. Başın sağolsun, geçmiş olsun 🙏. İnşallah yeni yıl daha güzel geçer.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi