İNTİHARIN GENEL PROVASI oyunundaydık....

İNTİHARIN GENEL PROVASI oyunundaydık....

Tiyatroyu ayrı bir seviyorum. Oradaki canlı atmosfer farklı, oyuncularla birabir göz teması kurmak beni her zaman etkilemiştir. Geçen sene hastane koşturmacalarımız vardı, gidemedim. Ve bu sene çok şükür bir çok oyuna gidebilecek  zamanım  var. Sezonun ilk oyunuyla birlikte açtık. :)))) Sırada diğer oyunalr var.........
Bugün gittiğimiz oyunun konusu güzeldi. :))) gidenlere ve gidecek olanlara şimdiden iyi seyirler. :))


İNTİHARIN GENEL PROVASI
Yazan: DUŞAN KOVAÇEVİÇ
Çeviren: BİLGE EMİN
Yöneten: M.NURULLAH TUNCER
Dramaturgi: DOĞAN KORKMAZ
Koreografi: HANDAN ERGİYDİREN ÖZER
Müzik: NEDİM YILDIZ
Sahne Tasarımı: M.NURULLAH TUNCER
Işık Tasarımı: FATİH MEHMET HAROĞLU
Kostüm Tasarımı: NİHAL KAPLANGI
Efekt: ERSİN AŞAR
Süre: 85 DK. TEK PERDE
OYUNCULAR
BENNU YILDIRIMLARBORA SEÇKINİBRAHIM CANSERHAT KILIÇ
KONUSU
Her şeyini kaybetmiş olan mutsuz bir adam, Tuna köprüsüne gelerek intihar etmek ister. Adam tam atlamak üzereyken, birtakım insanlar tarafından durdurulur ve yeni bir hayata başlayacağı için sevinir. Yapacağı iş görüşmesiyle hayatı kurtulacak, bütün borçlarını ödeyecektir. Fakat bir süre sonra kendisine bir 'oyun' oynandığını anladığında, iş işten geçmiştir. Tekrar intihar etmek üzere köprüye gelir. İlk anda, `hayatta daha kötüsü ne olabilir'? diye düşünürken, akıl almaz olaylar yaşamış, bu kez ruhunu da kaybetmiştir.
Fragman :

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi