BEN CUMHURİYET KADINIYIM!

BEN CUMHURİYET KADINIYIM!

Takamam yüzüme peçeyi
Saramam bedenimi kara çarşafa
Ve ihanet edemem yüce ataya
BEN CUMHURİYET KADINIYIM!
Laik yaşamak varken şeriat diye bağıramam
Ekmek özgürlük ,eşitlik savaşında
Erkeğimle omuz omuza vuruşmak varken
Boynuma zincir ayağıma pranga vurdurup
Sinemem bir köşeye
BEN CUMHURİYET KADINIYIM!
İnkar edemem nine hatunu kara fatmayı
Bebeği yerine mermiyi saran
O yüce anayı unutamam
Çanakkale dumlupınar kurtuluşu
Her karışı şehit kanları ilen sulanan vatanı
Satamam ne pahasına olursa olsun
BEN CUMHURİYET KADINIYIM!
Değer görürken öpülürken elim
Satılamam pazarlarda köle misali
Dünya kadınlarıyla aynı safta olmak varken
İkinci sınıf sıfatını yakıştıramam kendime
Kadın erkek eşitliğini vermişken elime atam
Yine on adım geriden yürüyemem
BEN CUMHURİYET KADINIYIM!
Razı gelemem haksızlıklara

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi