iş arıyorum :(((

Geçen sene iş yerimin her sene giriş-çıkış yapması sebebi ile ayrılmıştım. Daha sonra kardeşimin düğünü, annemin rahatsızlığı derken 1 yıldır işsizim. O süreçte iş aramadım. Artık arama zamanı geldi. Yaklaşık 15 gündür arıyorum. İnşallah bulurum. Çalıştığımız zaman daha aktif oluyoruz, giyinip süsleniyoruz.:)))
Evde olunca bazı şeyler erteleniyor, evde olduğum vakitleri iyi değerlendirmeye çalışıyorum.
Hep tüketmekten hoşlanmıyorum. Evet eşim evimize çok şükür bakıyor, ihtiyaçlarımızı karşılıyor ama bende çalışırsam kendisine destek olurum, bir şeylerin üstesinden geliriz diye düşünüyorum. Evde otur otur bir sonu yok, hep aynı şeyler....  Klasik bir laf vardır ya bu devirde tek maaş ile geçinmek biraz zorlayıcı...
İnşallah yakın bir zamanda bulurum, ev geçindirmeye eşime yardımcı olurum.  Hemde kendime yardımcı olmuş olurum. :))
Yapmak istediğim çok şey var, kurslara gitmek istiyorum...istiorum....istiorummm. :))))))))))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi