Annelerimizin yaptığı hanım günleriii. :)))

Annelerimizin yaptığı hanım günleriii. :)))

Annelerimizin yaptığı hanım günleriii. :))) - 1 Bazen eskiyi, daha önceki yaşlarımı düşünürüm....
Bu aralar annemlerin yaptığı "hanım güleri"ni özledim. Hele de Umutsuz Ev Kadınları dizisindeki arkadaşlıkları, kahve içme muhabbetlerini görünce daha bir özledim... Artık ev de toplanmalar, sabah kahveleri yapılmıyor. Hatta "gün" toplantıları demode bulunuyor. Bulanları bilmem ama ben severdim o toplantıları; çaylar demlenir, herkez bildiği şeyleri yapar, hamaratlıkları konuşurdu. Sonrası bol köpüklü kahveler yapılır. Hele ortamde genç kız var ise " kız kahvesi" içelim derlerdi. smiley Söylemesi ayıptır bende güzel bol köpüklü yapardım kahveleri; gerçi hala köpüklü olur kahvelerim, lezzeti de mis gibi. devil
O kadar özlüyorum ki mahallemi, komşularımızı... artık kalmadı fazla komşuluk. Tabi siteler yapılınca helede çok katlı olunca, ee internette artık bir çok evde var, sanal arkadaşlıklar daha fazla günümüzde....
Özledimmmmmmmmmmmm, komşularımızıııııııııııııııı crying

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi