Yeni yıl, yeni 12 dilek 12 mim.:))))


 Yeni yıl yazımı yazmıştım ama bu blogda okuduğum iki yazı çok hoşuma gitti ve bende yazmak istedim. Firari  Ruhumun Seyir Defteri ve Amak-ı Hayal bloglarından ilham aldım. Teşekkürler yazılarınız için. :)
Yeni yıl yeni heyecanlar, yeni dilekler, yeni yapılacaklar listesi... ve bu listeyi yapmak bile beni keyiflendiriyor...



  1. Yeni yıldan bende iş istiyorum. Son bir kaç aydır iş arıyorum ve bulamamak çok can sıkıntısı... Ev hanımı olmak bana göre değil.... :)
  2. Sağlık diliyorum bende... geçen sene bütün bir yılımız annemin rahatsızlığı nedeni ile hastanelerde geçti. Allah şifa bekleyen tüm hastalara şifa versin. Hani derler ya; Hastanelere ne düşelim nede eksikliği olsun. Biz 31 Aralık günü çıkmıştık hastaneden.  İnşallah haftaya kontrollerde temiz çıkar sonuçlar ve bu yılı hastanede geçirmeyiz. :(
  3. Daha çok seminere, kurslara gitmek istiyorum acaba yeni yıl bana bunları sunar mısın? sunarsın sunarsın hehe :)))))
  4. İstanbul kitabı almıştım... kitaptan yerler belirleyip gitmediğim İstanbul sokaklarına, caddelerine gidip gezmek, fotoğraf çekmek istiyorummmm... ve yeni yıl bana bu imkanları sağlarsa ( sağlar tabi canım ben istersem değil mi? ) sizinlede blogumda paylaşıcam arkadaşlar....
  5. Kitaplığımda okunulmayı bekleyen tüm kitapları çarçabuk okumayı ve liste yaptığım kitapları almayı ve üstüne yeni kitaplar eklemeyi veeee hepsini su gibi okumayı diliyorum... Bu yılda kitapsız kalmayayım... kitaplarım sizi çook seviyorum. :)))
  6. Eşim bir sürü belgesel getirdi, vee bir sürü film var... Film izlemeye daha fazla zaman ayıracağım.
  7. Sevdiklerimle daha fazla zaman geçireceğim bir yıl diliyorummmm, 
  8. Yardım kuruluşlarına elimden geldiğince maddi-manevi yardımlarda bulunmak ve çevremdekileri de bununla ilgili bilinçlendirmek istiyorum. Hadi yeni yıl en çok bu dileğime ağırlık ver desem. :)))
  9. Daha fazla hareket etmeliyim, daha çok yürümeli, aldığım nefesin hakkını vermeliyim, spiriütelliğe yoğunlaşmalıyım, lafta kalmamalı... :))) Ağzımdan çıkan kelimelere dikkat etmeliyim, evrene gönderdiğimiz her mesaj gün olur gerçekleşir... bundan yola çıkarak isteklerime dikkat etmeliyim. :) bütünün hayrına...
  10. Yenii yıllllll herkezin dileklerine kulak versin, hepimizin beklentileri gerçekleşsin. Kardeşim ev almak istiyor inşallah eğer hayırlısı ise ev sahibesi olsun... Zamanı gelen dileklerimiz gerçekleşsin bu yıl...
  11. Yeni şeyler keşfetmek, yeni tatlar tatmak istiyorum. Gitmediğim, görmediğim şehirleri gezmek istiyorum...
  12. Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en büyük dileğim, kilo vermek, başımın belası bu yemek yemek... çok seviyorum ve geldiği gibi gitmediğinden..... o yüzden bu sene sağlığıma daha dikkat edip, daha planlı programlı yemek yiyeceğim. İnşaaalllaaaaaahh... :)))
  13. Yeni yıl herkezin beklentilerine cevap verir inşallah.
  14. Amanın ne keyifli bir yazı oldu. Teşekkürler sebep olan bloggerlar. :)))


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi