Benim Başarım The Secret Of My Success Filmi...

Benim Başarım The Secret Of My Success Filmi...

Benim Başarım  The Secret Of My Success Filmi... - 1 Benim Başarım  The Secret Of My Success Filmi... - 2 Benim Başarım  The Secret Of My Success Filmi... - 3
Okullar Cuma günü tatil oldu. Veee eşimle bu tatili iyi değerlendirmeye kararlıyız. Gidemediğimiz arkadaşlarıızı ziyaret, daha çok evde sinema keyfi... gezme.... v.s.... gibi planlarımızda başladı. :))))
Öğretmen olan yada öğrenci olanlara da iyi tatiller... böyle zamanları iyi değerlendirmek gerek değil mi? Zaman kıymetli....
 
Bugün "Benim Başarım" filmini izledik. Film çok eski 1987 yapımı. Konu olarak başarılı, hele de sizde bizim gibi Michael J. Fox'u  seviyorsanız daha bir keyifli... :)))
Konusu; Brantley Foster, okuldan mezun olur olmaz New York'un en büyük şirketlerinden birinde genel müdür olmayı kafasına koyar ve işe koyulur. Ve amcasının şirketinde postacı olarak işe başlar. Aslında konu olarak değişik değil, bildik bir konu. Küçük bir kasaba da yaşar, hayallerini büyük tutar ve büyük şehre gider.  Amcasını arar, ama amcası yeni mezun olan birine güvenmez ve işe almak için şirket içi postacılık görevini verir. Kahramanıız hırslıdır ve başka bir isim adı altında toplantılara girer... vs... konu böyle devam ediyor....
Keyifliydi, bir izlenilik bir film. :)))))

Yapım:

1987  -  ABD

Tür:

Komedi

Süre:

110 dakika

Yönetmen:

Herbert Ross, 

Oyuncular:

Michael J. Fox,  Mercedes Ruehl,  Helen Slater,  Fred Gwynne,  Richard Jordan,  Gerry Bamman,  Drew Snyder,  Barton Heyman,  Carol Ann Susi,  Christopher Murney,  Susan Kellermann,  Margaret Whitton,  John Pankow,  Elizabeth Franz,  Ira Wheeler, 

Senaryo:

Aj Carothers,  Jack Epps Jr.,  Jim Cash, 

Senaryo (Kitap):

 -

Yapımcı:

Herbert Ross, 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi