Blogcu'dan gelen arkadaşlarım hoşgeldiniz... :))

Herkese iyi haftasonları. :)
Blogger'a alışana kadar blogcuda da sayfam vardı( gerçi hala var yakın zamanda kapatılmak üzere) fakat burdaki gibi paylaşımlar çook azdı ve orda sürekli yazıştığım, ilgiyle takip ettiğim arkadaşlarım da buraya gelmişler, HOŞGELDİNİZ :)
Sizi buradan takip etmek güzel olucaktır ve diğer blogger arkadaşlarımıda tanıtmak isterim sizi... Aşağıda vereceğim linklere de bakarsanız pişman olmazsanız, o kadar güveniyorum onların paylaşımlarına.
Tekrar hoşgeldiniz Nurten Ablacım ve Müjde Ablacım. :))
http://bucurukveben.blogspot.com ve http://nurtendemirel.blogspot.com/

Yorumlar

  1. Gülşahcığım senin burada sayfan olduğunu bilmiyordum, isabet olmuş, henüz gezmeye fırsatım olmadı en en en kısa zamanda biliyorsun ki, gelip bir güzel okuyacağım yazdıklarını, sen de hoşgeldin canım, iyi ki geldik buraya blogcu çok sıkmıştı artık:(((hayırlı olsun hepimize:)

    YanıtlaSil
  2. Uzun zamandır var ama sizler blogcudasınız diye ordan da paylaşımlara devam ediyordum Müjde Abla ve bende sizi burda gördüğüme çoooook memnun oldum.Blogcu da fazla takip ettiğim yoktu, olanlarda burda zaten. :) iyi haftasonları.

    YanıtlaSil
  3. Blogcuları da buraya taşıyoruz, ailemiz gittikçe genişliyor, ne güzeeel :)
    Verdiğin linklere hemen gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Gülşah'cığım. Hayırlı olsun hepimize. Güzel yazılarda, paylaşımlarda buluşmak üzere. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. bende kısa bir süre blogcuda kalmıştım fakat o dönem siz yoktunuz sanırım hatırlayamadım. çok güzel arkadaşlıklarım olmuştu mesela müjde abla ve nurten hanım,halada görüşürüz,bende çok sevindim aramıza katıldıklarına,sizi ve bloğunuzu tanıdığımada sevindim.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. hoşbulduk,buradada eski arkadaşları görmek çok güzel hep beraber güzel paylaşımlar... sebebim78

    YanıtlaSil
  7. @anne eli gibi
    @siyah kuğu sizde hoşgeldiniz. Ve evet sizinle blogcuda karşılaşmadık anne eli gibi ama kısmet burasıymış.
    @Banuca galiba taşıyoruz çünkü blogcu artık eskisi gibi değil. :)
    @NurtenDemirel rica ederim Nurten Abla. :)
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi