Bu sabah yağmur var İstanbul'da... :)

Sabah yağmurun sesi ile uyandım, aman Allah'ım nasıl yağıyordu. Yağmuru seyretmeyi seviyorum hem de çok. ( elbette dışarda kalanlar ve yakacağı olmayanlar için çok üzülüyorum ve kendim böyle seviniyorken aklıma düşmüyor değiller. Hayat adil değil ve yardım eli uzatmaktan başka çare gelmiyor elimden. Allah yar ve yardımcıları olsun... )Açtım tülü, cama vuran damlaları hem seyrettim hemde dinledim...
Böyle havalar ruhuma iyi geliyor. Sanırım benim mevsimim Sonbahar. Var mıdır sizinde böyle mevsiminiz? Yağmurun ayrı bir sesi var. Sabah saatlerinde daha bir sinirliymiş gibi geliyor sesi, öğlen başka... :))
Aslında bu aralar canım çok sıkkın... İş bulamadım, evde "ev hanımı" olmak sıkıcı geliyor, çalışırken daha bir aktif oluyordum ev içinde... Şimdi nasıl olsa zamanım var diye erteleyebiliyorumm..... :) Elimde okunacak bir sürü kitap, izlenecek film var ama bazen onları bile erteleyebiliyorum ki aslında benim bu evde olma durumumu iyi kullanmam gerek diye düşünüyorum. 
Hatta yazımı yayınladıktan sonra harekete geçeyim en iyisi ben...
Haydin kalın sağlıcakla... herkeze iyi akşamlar. :)

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi