Kitap tutkunu bir grupa katıldım... :)))))

Kitap okumayı çok seviyorum hatta tutku bende.... Eğer evde misafirim yoksa televizyonun düğmesi kapalı( tartışma programlarımın olduğu geceler açıyorum :)  ), radyomu açıyor ve nescafemi yapıp kuruluyorum koltuğa kitap okuyorum, film izliyorum... Ama kitap ağırlıkta. :)  İnternette kitap siteleri var üye olduğum  ordada paylaşıyorum okuduklarımı, okuyacaklarımı listeliyorum, okuyan yorumlarını okuyorum...
Ve çevremde çok az kişi var okuyan, az olunca da okuduklarımız üzerine konuşmalarımızda az hatta yok bile denebilir. Bir arayıştaydım. Şöyle okuyanlarla bir grup olsa, toplaşsak konuşsak....
Veeeeee varmış böyle bir grup. İnternetten buldum. Thyke okuma grubu var. Mail attım ve geri dönüş oldu. Ocak ayı ilk haftası buluştuk grup ile. En az 4 kişilik gruplar kuruluyor, oturduğunuz semte göre.. Biz Anadolu Yakası olarak 17. grubuz.  Ve yaklaşık 12 kişiyiz. Her ay gruptan bir kişi kitap belirliyor ve aynı zamanda nerede buluşulacağına da karar veriyor. Biz o ay o tarihte belirlenen saatte toplaşıp, kitap hakkında konuşucaz. İlk toplantımız Şubat ayında yapılacak. Arkadaşımız " Serenad- Zülfü Livaneli" kitabını belirledi. Bende okuma istiyordum, iyi oldu aslında.... Kişisel olarak tanımıyoruz birbirimizi, toplantı dışında fazlada muhabbetimiz yok, tek ortak noktamız kitap tutkunu olmamız ve okuduğumuz kitaplar hakkında konuşmak... harika bir şey ya... Demek ki varmış böyle gruplar. :)))
Bakalım ilk toplantımız nasıl geçecek... :)
Sonrası notları paylaşırım sizinle... :)))

Yorumlar

  1. Süper, ben de merak ediyordum thyke'yi.. ama açıkçası daha az kişi olsa daha verimli olabilir diye düşünüyorum?:)

    YanıtlaSil
  2. Evet ama zamanla aradan bir kaç kişi firar verebiliyormuş Eren. :) Bakalım ilk bir kaç toplantıdan sonra kaç kişi kalıcaz. Şubat ayındaki toplantıdan sonra paylaşıcam. :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi