Bahar mı geldi ne? :)

En azından gündüzleri bahar kendini hissettirmeye başladı. Enerji doluyor içim bahardaaa :)
Evimi sildim, tozu aldım, çamaşırları astım, ütüyü yaptım ( gömlek ve atlet ütülemekkkkk yaz gelsede biraz ara versem bu ikiliye ) blogda takip ettiğim kişilerin paylaşımlarını okudum, biraz da kitabıma zaman ayırmalıyım, bugün daha elime almadım hiç. :)
Bahar temizliği yapmam gerek, cam-kapı silinecek, yazlık-kışlık yer değiştirecek. Biraz güneşi gördüm ya hemen yazlıkları çıkarasım geliyor vallahi. :) :)
Nerden başlayacağım bilmiyorum ama bahar temizliği ile ilgili aklımda fikirler oluşmaya başladı......
Haydin sizede kolay gelsin ben kaçar. :)

Yorumlar

  1. kolay gelsin Gülşah sana, fikir oluştuysa işi yarılamışsın demektir . Bahar geldi ya gerisi gelir ;)

    YanıtlaSil
  2. Sağolasın Gonca. :))) Fikir geldi ama iş uygulamakta sanırım. :))) Bakalım ne zaman harekete geçerim. :)

    YanıtlaSil
  3. Buraya bile geldi galiba aman aman gelsin, gelsin ve uzun süre ta gelecek kışa kadar da gitmesin lütfen:))nazar değmesin valla okuyup üflüyorum hele ki, en çok bahçedeki sarman ve tekircik için sevindim iki aydır karda kışta dondu yavrular:((güneş yüzü gördüler yeni yeni..bahar temizliği için kolay gelsin:)anneanne nasıl iyi mi bu arada?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu sene kış uzun sürdü Müjde Abla. Ve dışarıdan yaşayan insan olsun hayvan olsun usuduler. Anane suan iyi Cuma yine kontrole goturucem abla. patoloji sonuçları henüz çıkmadı.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi