Alışveriş, sohbet derken...

Eşim bugün okuldan erken geldiğinden yemek sonrası Kadıköy'e inelim dedik. Hem alacak bir kaç şeyimizde vardı.
Hava mis gibiydi. Annem bugün Kartal'a anneanneme gitti, ee tüm akrabalar, komşular o tarafta olunca bende biraz sıkılıyror. Birde uzun süredir bizde olduğundan biraz mahçup. Oysaki yeterki sağlığı yerinde olsun anacığımın yoksa istediği kadar kalsın başımızın üstünde yeri var. İnşallah ay sonunda yapılacak tetkikler de sonuç iyi olurda evine kavuşur. Özledi tabi kendi evini, yatağını... vs....
Bu kitap Thyke okuma grubumuzun Nisan Ayı kitabı... :)
Eşime bir kaç gömlek aldık. Bende yarasa kollu bluzlardan aldım... :) Ve olmazsa olmazımız her Kadıköy'e indiğimizde muhakkak aldığımız kitaplarımız var.  Ben 2 tane eşimde Star Wars'ın yeni çıkan kitabını aldı. Taksitlerimizi ödedik ve yeni kitaplar bizi bekler.... :) 

















Yaşar Kemal'in son kitabınıda almadan olmaz değil mi ama? :)
Lalemi göstermeden olmaz değil mi? Yine yeniden laleli fotoğraf. :)))

20.00 den sonra Esin arkadaşımla buluştuk. Kadıköy-Bahariye girişinde Mix Cafe var. Hemen girişte, büyük bir cafe, fiyatları da uygun yolunuz düşerse uğrayın. bahçeside var. Telefonumla ağaçlar arasından yüzünü gösteren ayı çekmeye çalıştım... Bir kaç saat oturduk, sohbet, çay derken saat nasıl geçmiş anlamadık. Tekrar buluşmak üzere sözleştik ve ayrıldık. Eeee ne demiş büyükler; evli evine köylü köyüne... :)))
Yarın temizlik ve ütü var. Sonrası da kitap okuma keyfi. Gündüzleri güneş yüzünü gösterdiğinden balkonda oturmalara başladım.
Hepinize iyi geceler........ :)

Yorumlar

  1. Merhaba,

    Yeni Güncel Blog Adresiniz Açıldı: www yorumlasak com

    YanıtlaSil
  2. Gülşah,daha önce Murakami okudun mu? bilmiyorum ama benim için çok ayrıcalıklı bir yazar. 19@4'Ü sabırsızlıkla bekliyorum. 2012 de Türkiye de Doğan kitaptan çıkacaktı ama hala bir haber yok.
    Laleli resim sabahıma çok iyi geldi.

    Çoktandır Yaşar Kemal okumadım. Yalnız en son çıkan şiir kitabını okumuştum.

    Sevgimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazar ile ilk defa bu kitapla tanıştım Kitap tasarımlarından dolayı merak ediyordum, okuma grubunda ki sırası olan arkadaş önerince diğer kitaplar arasında öne çıkan bir kitap oldu. :)
      Sabahları salona girdiğimde açmış lalemi görmek beni de mutlu ediyor.
      Derleme bir kitap anladığım kadarı ile Yaşar Kemal'in bu son kitabı.

      Sil
  3. Ne tatlı olur akşam gezmeleri. Kitapların güzel ama lalene hayran kaldım MaşAllah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet akşamları hele hava da güzelse harika oluyor gezmeler...
      Teşekkürler. :)

      Sil
  4. Alışverişin en güzel yanı , kitap seçmektir :)
    güzel kitaplar seçmişsin , iyi okumalar dilerim.Akşam gezmeleri de hele arkadaşlarla sohbet muhabbetse çok hoş olur ne iyi etmişsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap, kitap, kitap olmazsa olmazım Gonca. :)
      Sağol. :) Sanada keyifli okumalar.
      Akşma harikaydı Kadıköy. :)

      Sil
  5. Herzaman sevmişimdir yeni kitap alıp okumayı.Sana da iyi okumalar o halde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bende çok sevmişimdir ama bekleyen kitaplar olunca... ama hepsini haziran ayına kadar bitiricem elimdeki kitapların ki listemdekileri alayım.
      Sana da keyifli okumalar...

      Sil
  6. Ya Gülşah'ım ben bu senin Thyke buluşmalarına çok özeniyorum, Ankara'da grup var ama aktif değil sanıyorum :( Kitaplarını güle güle oku emi:) Murakami'nin adını artık çok sık duyuyorum okumak bu gidişle şart gibi :) ve bi gün oralara gelirsem beni de Mix'e götürürsün artık ;))) sevgiler :P kendi kendini zorla davet ettiren Maya :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ankara'daki grup aktif diye biliyorum ama sorarım yetkililere... Bence çok güzel bir okuma grubu kurulmuş. Okuma toplantısı dışında hiç bir kar amacı gütmeyen, bizden hiçbir şey istemeyen sadece kitabı seçiyoruz, buluşuyoruz ve kitap üzerinde bir kaç saat konuşuyoruz. harikaaaaa :))
      Valla ne güzel olur sen İstanbul'a Mix Cafe'ye de götürürm, Nazım Hikmet Kültür Merkezinin bol ağaçlı bahçesine de götürürüm. :))

      Sil
  7. Annen için üzülme canım, insanın kızı da olsa, kendi evi, kendi yatağı gibisi yoktur, tahlillerin iyi çıkacağını hissediyorum atlatacak sendeki olumlu güç yeter:))lalen maşallah çok güzel, kitaplar da, iyi okumalar ve yarınki temizlik için kolay gelsin şimdiden:)))ben de üç gündür deli gibi temizlik yapıyorum:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da kolay gelsin Müjde Ablacım. Ev işi hiç bitmiyor.... :(
      İnşallah Müjde Ablacım inşallah çok yoruldu annem ama atlatacak bende inanıyorum buna.
      Haklı tabi ne olursa olsun insanın kendi evi gibisi yok.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi