Cuma gününün ardından...

Selamlar... :))

Nasılsınız?
Birkaç gündür güneş geldi, havalar güzelleşti derken bugün şimşek çaktı, yağdı yağmur oldu hava... :)))
Annem dün kemoterapisini aldı, Mayıs'ın 10'undan sonra da tomografi çekilecek ve sonuca göre tamam mı devam mı denilecek... İnşallah sonuçlar iyi olur. Annem üzüldüüğünü çok belli etmemeye çalışıyor ama örneğin ben iş yaparken, kendide başlıyor söylemeye; eve gideyim bende şöyle şöyle yapıcam, şunların yerini değiştiricem, komşularıma gidicem v..b... içimden hep dua ediyorum iyi haberlerle evine gider inşallah.... Geçtiğimiz hafta kan takviyesi yaptıklarından bu kemoterapi sonrası gayet iyi, enerjik. Biraz halsizlik var ama diğer aldıkları gibi değil. Böyle olunca keyfi de yerinde oluyor.
Bu arada ananemiz de 6 kür kemoterapi alıcakmış, onkoloji doktoru bu şekilde uygun görmüş. 3.kürden sonra da ışın tedavisi alacak, sonra kalan kürlere devam. Onun hakkında da hayırlısı...

Bu arada elimde 3 kitap var ve ikisini yarıladım.... :)) Bir tanesi Satpremle Hindistan'da 7 Gün ve Gizli Örgütler, 11 Eylül ve Büyük Ortodoğu Projesi. Bu kitap çok enteresan bilgiler veriyor, ağzım açık kaldı desem yeridir.....
Yarında İstanbul'un Efendisi tiyatro oyununa gidiyoruz Ümraniye sahnesine... :)
Eşim arkadaşını aramış ve öğlen seansında izleyeceğiz... Bu oyuna gitmeyi çok istiyordum, başka bir yazımda bahsetmiştim, evren duymuştu sesimizi... :))))))
Yoğun bir haftasonu bekliyor bizi ama keyifli.
Sizede keyifli bir haftasonu diliyorum....

İyi akşamlar... :))

NOT: Az kalsın unutuyordum; Maya'nın kitaplaşalım mı? etkinliğinde eşleşdiğim arakdaşla irtibata geçtik, yakında kargolarımız gelir, gider diye düşünüyorum. Maya'cım tekrar teşekkürler canım...

Yorumlar

  1. Annene ve anneannene çok geçmiş olsun. O kadar pozitifsin ki her şey çok güzel olacak inanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Hüznün Tadı. İnşallah.
      Teşekkür ederim, pozitif yaşama inandığımdan sanırım. :))))

      Sil
  2. geçmiş olsun.
    hadi iyi haberler gelsin.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Annenin hayırlı haberlerini alırsınız inşallah . Anneanneye de Allah güç , sağlık versin canım.
    Mutlu haftasonları diliyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep'çim sağolasın, bende inanıyorum çok iyi haberler alacağımıza. :)
      Sanada mutlu haftasonu.

      Sil
  4. İkisinede şifalar diliyorum
    iyi haberlerini bekliyoruz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin sağolasın siyahkuğu.
      İnşallah, bende çok istiyorum iyi haberleri paylaşmayı sizinle.

      Sil
  5. Gülşah anneciğine ve anneannene acil şifalar diliyorum. Biz de geçtik bu süreçten, şifalar olsun inşallah...
    Bu yıl iki tiyatro oyunu ancak izleyebildim. Tekel Sahnesinin ve Musahipzade Celal ve Kerem Yılmazer sahnelerinin haftada iki üç kez önünden geçtiğim halde ne ayıp değil mi?

    Kitap etkinliğinde sana hangi kitaplar gelecek bakalım.Şimdiden keyifli okumalar diliyorum.

    Sevgimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin sağolasın Lale Abla. İnşallah olur...
      Atlatıcaz buna çook inanıyor ve öyle davranıyoruz...

      Valla ayıp etmişsin az oyuna giderek desem bende sana ayıp eder miyim? hem de bu kadar yakınken sahnelere... :))))
      Seneye artık, alırız biletleri belki hep beraber gideriz. :)

      Evettt bakalım hangi kitap gelecek bana, merak ediyorum.. Teşekkürler, sana da keyifli okumalar.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi