Etkinlik hediyem geldi... :))))

Selamlar...

Bir kaç gündür yazmak aklımda ama nedense erteliyordum, aslında bu aralar bir çok şeyi erteliyorum.... Harekete geçmem gerek ama adım atmakta zorlanıyorum sanırım nedeni  havalar... Örneğin erken kalkmak istiyorum yürüyüş yapayım diyorum ama hergün bir sonraki güne erteliyorum... hiç bitmiyor bu sonraki günler... Son zamanlar da böyleyim işte.


Dün eşimle Kadıköy'e indik ve etkinlikte eşleşdiğim arkadaşa kitap aldım, biraz geciktim almakta ama malum annem geçen hafta kemoterapi aldı ve biz 4-5 gün sokağa çıkamıyoruz... Annemde ki halsizlik, mide bulantısı sebebi ile. Hep yazıyorum ama yine yazacağım sağlık olsun, annem düzelsinde biz sonra çıkalım sokağa. Şikayetçi değilim. Bugün tam çıktım dışarı, kargoya gidiyordum, kargo firması yanaştı sokağa. Hemen atladım, adımı söyledim ve evet kargo banaymış. Vallahi de çok heyecanlandım, belki de uzun zamandır bu şekilde hediye almayışımdandır.  Greta'dan gelen hediyem... :))  Çook teşekkürler Greta :)) Bu arada bende kitabımı aldım ama süpriz.... İstediği kitaplardan farklı bir kitap aldım, alırken de profilindeki tanımlamasından yola çıktım umarım beğenir. :)))
Tabi kendime de uzun zamandır takip ettiğim Lalenin Bahçesi ve Leylak Dalı ablaların okuyup paylaştıkları bir kitap vardı, Sema Kayguz'a ait son kitabı onu aldım. Yazarın ilk okuduğum kitabı olacak.
etkinlik hediyemmmm :)))
Bugünde akşam üzeri sevgilim dedi ki gel Beşiktaş'a geçelim, Kabalcı'da indirim varmış, birde almak istediği kitap o yayınevine ait ve %50 indirimli. Tamam dedim, giyindik hoppp 6.15 vapurundaydık. Bu taraflarda olmayınca Kabalcı karşıya geçmek gerekiyor. Kadıköy'de ki Penguen'e uğradık, indirim vardı kendi yayınlarında, eşim Yaşlı Adamın Savaşı 2 kitabı çıkmış, birincisini çok beğenmişti onu aldı. Bende geçen seneden almak istediğim bir kitap vardı onu aldım... Berduş gibi olucaz yakında, eksik olan kıyafetlerimizi almak yerine her hafta kitap alıyoruz.... ne güzellllll :)))) Birde Beşiktaş'a gitmişken 7-8 Hasanpaşa Fırınına uğradık ve biraz kurabiye aldık. Ben eşim sayesinde öğrendim bu fırını, çok eski tarihi bir yer ve herşeyi kendileri o görünen fırınlarında yapıyorlarmış. Tarihi kokusunu içeri girince hemen alıyorsunuz, birde çeşit çeşit kurabiyeleri var ki, yolunuz düşerse muhakka uğrayın derim.
Okunacak kitaplar  çoğaldı....
Bende böyle bu aralar tembellik aldı başını gitti. Daha yazlık-kışlık giysiler ayrılacak.... offff..offf... :(((

Vapur fotoğraflarmdan ekleyeyimde kitabıma döneyim ben. İyi akşamlar hepinizeeee :))))


Müjde Ablacım bu senin için. :)

7-8 hasanPaşa Fırını




Yorumlar

  1. Kitaplarını güle güle oku Gülşah'cığım, annene de şifa dileklerimi yineliyorum:(((en kısa zamanda kurtulur inşallah...beni de unutmamışsın, çok teşekkürler:))oy ben yerim onu tam da kapıda nöbetçi gibi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Müjde Ablacım. Amin.
      Öyle tatlı bir kedi ki hemen senin için çektim. :)

      Sil
  2. Etkinlik meyvesini vermeye başladı :) iyi okumalar Gülşahcım, bak hala yazlık -kışlık ayırmamış cık cık :))) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Gonca'cım, ne güzel bir etkinlik :))
      Sorma yaaa bugün çıkartıcam inşallah.

      Sil
  3. Ben de öncelikle annene geçmiş olsun diyor keyifi okumalar diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Leylak Dalı. :))
      Sağolun sizede keyifli okumalar. :)

      Sil
  4. Etkinlikten keyif almana çok sevindim Gülşah'ım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm asıl sana ben teşekkür ederim. :)))

      Sil
  5. merhaba canım, kitabın sağ salim ulaşmasına çok sevindim :) rica ederim, keyifli okumalar diliyorum sana :)
    ben de kitabımı dört gözle bekliyorum, çokça meraklandım :)
    sevgilerimi yolluyorum sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Greta.
      Evet bende çook sevindim. Ve tekrardan teşekkürler.
      İnşallah en yakın zamanda senin hediyende ulaşır eline, iyi akşamlar.

      Sil
  6. ben de kitabıma kavuştum bir de buradan teşekkür edeyim dedim çok sağol çok beğendim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi