Sıcak çok sıcak... :)))

 Bu üç kitabı Alkım Kitapevinden aldım. Her bir yazarın ilk kitapları. Beğenerek okudum. Yeni yazarlar tanımak güzel. :)




Selamlar nasılsınız?
Son iki gün dışında bu sıcaklar beni de mahvetti. Vantilatörsüz duramıyorum resmen. Neyseki birkaç gündür hava esiyorda rahatız. Bu haftaya yoğun başladık. Kardeşim, eşi ve tatlı mı tatlı yeğenim geldi kalmaya, peşinden arkadaşlar geldi, sabahladık, sohbet muhabbet vs...
Bu arada 2 tane film izledik onları da paylaşacağım sizinle. Her yıl izlediğimiz gibi bu yıl da geç de olsa başladık Star Wars izlemeye... Ritüel gibi bir şey oldu bizde, muhakkak her yaz izliyoruz eşimle. :)))
Bu aralar kitap okumalarım azaldı, gezmekten, misafir ağırlamaktan. Arada iyi oluyormuş :))

Bu arada kitaplaşalım mı etkinliğinden eşleşdiğim Vildan'ın gnderdiği kargo bugün elime ulaştı. Selanik'te Sonbahar kitabı ve yanında Amasya magneti ile hediyesini göndermiş. Tekrardan çok teşekkür ederim Vildan. En kısa zamanda okuyacağım kitabı.
Ağustos ayı okuma kitabımız ( okuma grubumuzun) Hasan Ali Toptaş'a ait olan "Uykuların Doğusu" . Bugün aldım kitabı, yarın başlarım okumaya.

Birde sağolsun eşim telefonuma e-book kitabı yükledi. BAzı klasikleri telefonumdan okuyacağım. Eğer çok beğenirsem kitaplığımada ekleyeceğim. Teknoloji keyifli bir şey :)))

Bizden böyle, ramazan ayı da geldi. Herkese hayırlı Ramazanlar.

İyi geceler.

Yorumlar

  1. Keyifli okumalar Gülşah'cığım.
    Sendeki bu okuma azmi herkeste olsa keşke.
    Öptüm canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nurten Ablacım. Valla bende bilmiyorum :)) hiç elimden bırakmak istemiyorum kitaplarımı.
      Bende sizi öpüyorummmm :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi