Komşu komşu huuuu! :))

Bu sene yaz ayı beni tam bir tembel yaptı. Geceleri geç yatıp sabahları geç kalkıyoruz. Aslında sıcaklardan yatamıyorum desem yeridir....
Gezmelere de gidiyorum ama duraklama döneminde gibiyim. Yapılacaklar birikti bende tık yok. Bir kaç film izledik ve kitap okumalarım azaldı... Kendime kızıyorum ama sıcaklardan birşey yapasım gelmiyor. Geçen pazar günü arkadaş aradı, "Büyükada'ya gezmeye gidelim mi?" diye. Olur dedim ve saat 3'ten sonra gittik. Tepeye Lunapark Gazinosuna çıktık, birşeyler yedik ve üstüne misss gibi türk kahvemizide içtikten sonra başladık adanın sokaklarında dolaşmaya. Dönüşte de Mado'da dondurmamızı yedik. Güzel, keyifli bir gündü. Sohbet ederken deniz kıyısında nasıl neşelendik anlatamam. :)))



 Fotoğrafları çeviremedim idare edin bu seferlikte. :))))

Bu arada 2 film izleidk bir tanesi KADIN KOKUSU  /Scent Of A Woman. Harika bir klasik filmdi. Özellile tango sahnesi v sondaki okulda ki konuşma bir harikaydı... Benim gibi izlemediyseniz izleyin derim. Güzel bir film. 
Şimdilik benden bu kadar, beni özleyin anacımmm :))

Keyifli haftasonunuz olsun.
İyi geceler..

Yorumlar

  1. İyi yapmışsın, sana da keyifli hafta sonları canım...

    YanıtlaSil
  2. of bu sıcaklarla napıcaz bilmiyorum çok fena :/
    ahhh büyükada çok özledim büyükadayı çok...fotoğraflar harika bu arada :)
    Kadın Kokusu harika bir filmdir ben de çok severim :) öpüyorum canım :)

    YanıtlaSil
  3. Sorma İrem'cim. Sıcaklar fena canım. :)
    Bende seviyorum adaları çok hemde.
    Bende seni öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  4. seni özledim Gülşah'cım :) h.sonu girmediğim için internete ne iyi geldi ilk senin yazınla başladım okumaya, kadın kokusu güzel filmdir izlemiştim ve o son sahne :) katlıyorum sana..
    güzel bir hafta diliyorum anacım, öpüyorum, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyor musun bende senin sayfana bakmadan geçmiyorum hatta Facebook'ta bile bakınıyorum sana. :)))
      Kadın Kokusu geç seyrettiğim bir film.
      Bende kocaman öpüyorum, iyi haftalar canım. :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi