OSÜB PROJESİ-HEDEF 20.000 KİTAP

 Sakız Ceviz Deniz bloggerin     sahibi aşağıda ki linki paylaşmış. Bende sizinle paylaşmak istedim. Belki de göndermek isteyenlerimiz olabilir.

 

OSÜB PROJESİ-HEDEF 20.000 KİTAP


20.000 kitap hedefiyle Harran ilçesinde belirlenecek 20 okulda kütüphane kurulmak üzere kitap toplama projesi düzenleniyor.Böyle bir sosyal sorumluluk projesinin biz kitap severler tarafından paylaşılması ve desteklenmesi gerektiğini düşünüyorum.
Projenin sponsoru MNG olmuş.Herhangi bir MNG Kargo Şubesine giderek 128176984 müşteri numarasıyla kayıtlı "Şanlıurfa Kitap Kampanyası" ismine Harran Kız Teknik ve Meslek Lisesi /Şanlıurfa adresine kitap göndermek istediğinizi söylerseniz kitaplar ücretsiz olarak kargolanıyor.
Bu arada projenin afişi 12.sınıf öğrencisi Hatice Karahan tarafından yapılmış. Kendisi çocuk gelişimi bölümünde okuyor ve hiç bir resim eğitimi almamış.
Projeyi incelemek isteyen arkadaşlar www.facebook.com/osubprojesi adresini ziyaret edebilir.

Herkesin kitaba ulaşmaya hakkı vardır.Çorbada tuzumuz bulunsun. 



Yorumlar

  1. çok güzel proje! blogumda yazacağım ben de hemen, iyi ki haber verdin.

    YanıtlaSil
  2. a hem gönderirim hem de tüm sosyal paylaşımlarımda duyururum. Sağolasın Gülşahımmm

    YanıtlaSil
  3. Güzel ve yerinde bir çalışma.

    YanıtlaSil
  4. paylaştım bende hem face hem blogda , kitapta göndermeyi düşünüyorum..sevgiyle

    YanıtlaSil
  5. Ben de facebookta duyurdum, kargo ücretsiz olması çok iyi, çünkü ne yalan söyliyeyim kitaplar çok ağır çektiği için bu tür etkinliklere katılamıyordum, bir sürü gönderebileceğim kitap var, umarım kilo sınırı yoktur...

    YanıtlaSil
  6. gülşahcım bu çok güzel bir projeymiş duyurduğun için çok teşekkür ederim bende memnuniyetle bu projeye katkıda bulunucam ve yarın ilk iş mng kargoda solugu alıcam..

    YanıtlaSil
  7. Hepinize teşekkür ederim.
    Bu kampanyayı duyuran kişiye de teşekürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi