Annemin kontrol sonuçları temiz....

Hediye çorabımda hazır... :)

Bugün sabahtan yemekleimi yaptım. kayınvalidemleri de çağırdık hep beraber yemek yedik. Sonrası çay ve sohbet iyi oldu. Tabi kayınvalidem de bir boşluk var babaannenin ölümünden sonra. Yaklaşık 2 yıldır yatıyordu babanne ve annemde iyice alışmıştı onun hallerine. :(( Yine rahmetle ve güzel anılarla andık. 27/12/2012 40.olacak. Ne çabuk geçmiş dedik....
Buarada annemin sonuçları TEMİZ çıkmış. Doktor "maşallah" herşey tertemiz demiş. Bizde ki sevinci anlatamam... Allah tüm hastalara şifa versin... Çok zor 3 ayda bir bu stresi yaşamak. Belki 6 ayda bire çıkartabilir doktor kontrolleri böyle giderse....
Bu haberi aldık bugün ve içimde birşeyler daha iyi şimdi. Rahatladım ve daha bir keyifle yapıyorum yapacaklarımı...
Yarın da dışardayım, cuma günü de , pazar günüde.... :))) Kendimi sokaklara adadım. :) Arada iyi oluyor. Gerçi çok dışarı çıkınca da evimi özlüyorum...
Yarın liseden samimi olduğum arakdaşıma gidicem, bebişini görücem. :)
Birazdan da Merlin'nin yeni bölümlerini izlerim...
Benden böyle, herkese iyi akşamlar.

Yorumlar

  1. Anneniz ve sizin adınıza sevindim.O tür stresleri bilirim Allah'ım uzak etsin :)

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim Gülşah'cığım, gözünaydın, hep böyle iyi haberlerini beklerim...

    YanıtlaSil
  3. hayat kaybolan mutlulukları tekrardan bulmak ile geçiyor..
    İşte sağlıkta böyle çok önceden sahip çıkmak gerekiyor

    YanıtlaSil
  4. Anneniz sonuçlarına sevindim.İnşallah hep sevinçli haberler alırsınız..

    YanıtlaSil
  5. Gözün aydın Gülşahcım,annene de selamlar...

    YanıtlaSil
  6. Hepinize teşekkür ederim.
    İnşallah Müjde Ablacım. :)

    YanıtlaSil
  7. gözünaydın Gülşah sevindim :)

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun, çok sevindim canım annene.
    Gez, gezebildiğin kadar, zamanım olsa ben de sokakları arşınlayacağım ama...
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. Gülşahcığım, geçmiş olsun. Gözünüz beş beş aydın olsun. Keyifle gezebilirsin artık:))

    YanıtlaSil
  10. annen için çok sevindim Gülşahcım. İnşallah hiç görmemişe dönersiniz ...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Çok çok sevindim Gülşah, yüzüm güldü inan. Allah bir daha böyle sıkıntılar yaşatmasın.
    Çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  12. oh ne güzel bir rahatlamadır o :) maşallah gözünüz aydın Allah sağlık versin hepimize tüm hastalara şifa yakınlarına sabır.

    YanıtlaSil
  13. gelmiş geçmiş olsun Gülşahcım
    şifa bekleyen tüm hastaların Rabbim yar ve yardımcısı olsun
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  14. Hepinizeeee çok teşekkür ederim ve şifa dualarınız için de "amin".
    Allah tüm hastalara şifa versin.

    YanıtlaSil
  15. geçmiş olsun , umarım bir daha uğramadan geçsin hep:)

    YanıtlaSil
  16. çok geçmiş olsun! ben uzun zamandır blogları dolaşamıyorum, gelişmeleri yeni görüyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Blogundan takip ettiğim kadarı ile sende yoğundun.
      Yeni evinde arkadaslarinla güle güle otur.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi