Film, kitap, Avatar, örtü...

Selam herkese.

Cuma günnü hummalı bir temzilik vardı bizim evde. Selime cam kapı temizlerken bende sil süpür ve yemek işi ile meşguldüm. Cumartesi günü tabi hiçbir şey yapmadım. Sıra da kışlıklar kaldırılacak, yazlıklar çıkartılacak. Çok seviyorum bu işi çook.........................

Dün akşam annemi yolcu ettik, 3 haftadır İstanbul'daydı ve dün evine gitmek üzere yola çıktı.
Dün akşam bende Gonca'nın blogunda paylaştığı filmi " Kaybedenler Kulübü"   filmini seyrettim ve çok beğendim. Hayatı sorgularken ki sorular, umarsızlıkları ve filmin doğalmış izlemini vermesini de sevdim. Teşekkürler Gonca yazın sayesinde öne çekip iyi ki izlemişim. 
Bugünde sabahtan arkadaşlara kahvaltıya gittik. Ordan da beycağzımla ver elini kadıköy sokakları. :) Gezdik, alışverişimizi yaptık evimize geldik. Yemek faslı derken akşamı ettik. 
Bu arada Avatar'ın 3.sezonu bitirdim. Güzel bir çizgi diziydi. İzlemenizi tavsiye ederim.

Sırada bekleyen bir sürü film, kitap var. Hızlanmam lazım. :)

Küçük Mucizeler Dükkanı'nın 1.kitabı bitti. Bence çok abartıldı bu kitap. Evet akıcı bir konusu ve yazım dili var ama o kadar. Ara kitaplardan bir tanesi; tabi bana göre böyle.


Bu arada annemden evdeki kalmış iplerden yatak örtüsü yamasını istemiştim. Kırkyamayı seviyorum ama genelde bu örneği kare kare motivlerden yapıyorlar. Bense düz örgü modelinden istemiştim. Sağolsun örmüş, İstanbul'a gelirken de getirdik ve çook beğendim. Anne ellerine sağlık ellerin dert görmesin.

İşte böyle bir haftayı daha devirdik. Şimdiden iyi haftalar.

 



Yorumlar

  1. Örtü harika gözüküyor, ben de kırkyamayı çok seviyorum.Annenizin ellerine sağlık, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Kaybedenler kulübü filmini çok beğenmiştim hatta ilk fırsatta tekrar izleyebilirim, müziklerini de çok etkileyici bulmuştum, filmle özdeşleşmişti...
    Yatak örtüne bayıldım, kitapla ilgili düşüncene de katılıyorum, o kitaplar bana göre de değil:)iyi haftalar canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya müzikler aldı götürdü beni izlerken Natali'cim.
      Yatak örtüsü için teşekkür ederim.
      Sana da iyi haftalar, sevgiler.

      Sil
  3. Aaa! Bizim evde de bir yığın kalmış yün var. Böyle güzel örtü yapsam mı acaba? Çok hoş olmuş ama benimki bin senede biter heralde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer varsa ipleriniz ve seviyorsanız örgüyü yapın. çabuk ilerliyormuş annem demişti.

      Sil
  4. İyi ki okumamışım o kitapları: ) dedim yazını okurken, filmi ilk fırsatta izleyeceğim.

    Örtü tek kelime ile süper olmuş, annenin ellerine sağlık, güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örtü için teşekkür ederim canımmm.
      Kitapları eğer kafa dağıtmak istersen aralarda okuyabilirsin iyi geliyor diye düşünüyorum.

      Sil
  5. Bu örtünün benzeri çoğu evde vardır ve ne kadar işlevseldir aslında. Bizim salonda durur kışın kanepeye uzanan kapar. :)) Film durağan gitmesine rağmen gü zeldi. Özellikle Ahu Türkpençe'nin(ki ben sanatını sevmezdim) performansı mükemmeldi bence. Paylaşım için teşekkürler. Bu arada izleyiciniz oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın İlhan Bey bir dönemin en çok kullandığı örtü modeli. Bizde de tek kişilik olanı var ve bende kışın salonda örtü olarak kullanıyorum.
      Rica ederim ve hoşgeldiniz bloğuma.

      Sil
  6. hihi güzel haberler. en güzelleri de kırk yama ve temizlik ve kışlıkları kaldırmak.
    :)

    YanıtlaSil
  7. kışlık yazlık değiştirmek...bana zor gelen işlerdendir,
    filmi ben de sevmiştim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da zor ve yorucu geliyor cepaynası.
      İyi akşamlar.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi