Kösem Sultan Oyunu, The Old Boy Filmi... vee ben.. :)







Hastalık bünyemde barınmaya devam ediyor ama beni yıldıramıyor. Kronik faranjitim olduğundan kuru öksrükle alerjim birleşince biraz rahatsızlık veriyor ama ayaktayım, yola devam :)))) 

Buarada kışlıkları kaldırırken örtüler arasında bulduğum peçvörk örtümü balkon masasına serdim ve yorgunluk kahvemi bu güzel masa örtüsü üzerinde içtim. :))
 
Cumartesi günki filmim uzun zamandır izlemek istediğim The Old Boy filmi idi.
(Bu arada  My Name İs Khan filmini Kitap Cumhuriyeti blğunda görmüşüm notumda da yazıyordum)
Film başta biraz karanlıktı ama ilerledikçe enteresanlaştı ve ilginçleşti. Konusu ve işleyişi güzeldi. Ama sonu çok üzücüydü. Hele bir baba için ne kötü bir itiraftı. Konusunu yazmıyorum izlemeyenler varsa diye... İzlemediyseniz izleyin derim. Bazen ağzımızdan çıkan, bizim için önemsiz olan kelimelerin, cümlelerin nelere mal olduğunu görüyorsunuz.
Pazar günü de Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesinde yılın son oyunlarından biri olan Kösem Sultan oyununa gittik. Aksi gibi öksürüğüm ve burun akıntım izlememi zorlaştırsa da keyifle izledim/k.
Çıkışta da Taksim'e geçtik. Ama olaylar vardı ve bir dolu polis doluydu. Tabi şampiyon Galatasaray'ımın da maçı vardı, daha bir kalabalıktı.  Gezemeden sadece yemek yiyip Kadıkö'e döndük.
Eşim daha önce gittiği ve pide üzerine meşhur olan Karadeniz Pidecisine götürdü. Hakikaten de enfesdi. Kesinlikle tavsiye ederim. Takism'e girişte ilk sağ sokakta ufak bir dükkan ama lezzeti bir harika.
Sonrası Kadıköy, gezmece,oturmaca olarak geceyi kapattık. :))))
Eee bugünde temizlik günüydü. Temizlik yapıldı, Blog yazıları okundu, yazımı yazdım, bir film izleyeyim artık değil mi? :)))

İyi haftalar, iyi akşamlar.





Yorumlar

  1. Bende faranjitim tam üç yıldır :) sıcak ve soğuk bişey yiyip içemem, içsemde hemen acıyor boğazım zaten. Mesela kahve veya çay içicem biraz soğumasını beklerim :) tekrar geçmiş olsun.
    Kırkyama örtün ne kadar güzelmiş cıvıl cıvıl, güle güle kullan :)
    Filmi izlemedim umarım vakit bulurda izlerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mevsim geçişleri beni mahvediyor... baharatlı yediğimde de acıyor ama yemeden de duramıyorum.....
      Örtüm adına teşekkürler.
      Umarım canım, iyi akşamlar.

      Sil
  2. Gülşahcım,kaçırdığım son iki yazını da okudum. Unutma Bahçesini sevmişsin çok beğendim. Latife tekin hayata karşı duruşuyla da yazarlığıyla da çok beğendiğim bir yazardır.Sevgili Arsız Ölümü okumuşmuydun hatırlamadıma ama okumalısın.

    Bu sene hiç tiyatro oyunu izlemediğimi hatırladım birden, halbuki sezon başında bir sürü oyun seçmiştim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lale Abla Sevgili Arsız Ölüm kitabını da okudum ve ordaki hikayeyi, anlatım dilini de sevdim. Tekrar teşekkürler.
      Bu sene nedense bende 2 kez gidebildim tiyatroya ki çook sever ve çok sık giderdim. Ama bu sene ne olduysa sonlara kaldık....
      Sevgiler.

      Sil
  3. Canımmmm özlemişim seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Vuslat Abla. :)
      Bende yazılarını özlemiştim ve bu aralar daha sık yazman ne güzel.
      Sevgiler.

      Sil
  4. Dikkat et kendine ve yenilme hastalığa: )

    Keyifli günlere canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımmmmmmmmm.
      Sana da keyifli günler. Bu arada yaptıklarının sıkı takipçisiyim. :)
      Öptüm seni.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi