benden, bizden ve Sevdam'ın doğum gününden kareler. :)

Herkese selam. Gebeliğim de 4. ayımdayım ve altın vuruş yapmış gibi enerjim geri geldi :)))
 Ve artık karnım da yavaş yavaş belirmeye başladı. 
Onun dışında geçtiğimiz hafta Sevda'nın doğum günü partisinde idik. Sevdam bizim gelinimiz olur. Daha çok abla kardeşiz biz. Hatta bilmeyenler öyle sanıyor. Güzel bir sanma. :)
Dışarda kutlamak istedi ve bizede iyi geldi ne yalan vallahi. Oynadık, güldük, eğlendik. Bende biraz döktüm kurtlarımı. Her ne kadar beyimin aklı çıksa da  :)))))) Misketti, halaydı, roman havası derken ohh sefamız olsun döktük eteklerimizdeki kurtları.
Veeeeee
Canım tekrardan nice sağlıklı, huzurlu yaşlara. Ailenle, bizlerle daha nice yılların olsun.
Bu hafta ise genelde evde geçti. Ne yaptın derseniz yapılacak birçok şey olmasına rağmen tembellikle geçirdim. Güya bugün dağ gibi ütümü yapacaktım ama yarına kaldı artık.... :((( 
Bu arada kitaplardan da Hasan Sabbah'ın hayatını farklı bir yazardan okumaya başladım. Anlatım dilini pek sevmedim. Akıcı gitmiyor kitap. Bakalım sonunu getirebilecek miyim? Sırf konusuna ilgim var diye okuyorum diyebilirim.
Böyle işte. İyi akşamlar.





canımcımlar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi